اخبار ویژهاقتصاد

لزوم همکاری شرکتهای خدمات رسان در تامین زیر ساختهای پروژه‌های ملی مسکن

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان، گفت: تامین زیرساخت های بخشی از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان از محل مولدسازی دارایی های راه و شهرسازی انجام شده است.
محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در اولین جلسه شورای مسکن در سالجاری که با حضور مشاور وزیر نیرو در امور مساکن ملی در محل استانداری زنجان برگزار شد، گفت: طرح نهضت ملی مسکن یک پروژه بسیار مهم و ملی است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح بسیار مهم بر عهده راه و شهرسازی است، اظهار داشت: این اداره کل در تامین زیر ساختهای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در داخل سایت بخشی مهمی از کار را انجام داده که قابل تقدیر است چرا که صفر تا ۱۰۰ کار را انجام داده و بخشی از بزرگی از مشکلات را حل کرده است.
استاندار زنجان، بر لزوم تقویت همراهی و همکاری شرکتهای خدمات رسان در تامین زیر ساختهای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان تاکید کرد و بیان داشت: باید تامین زیر ساختها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن مورد توجه قرار گیرد، تا زمان تحویل واحدهای مسکونی مشکلی از بابت زیر ساختها نداشته باشیم.
افشارچی با ابراز امیدواری از اینکه زنجان براساس گزارش‌های ارائه شده از مرکز، جزو استان‌های پیشرو در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور است، گفت: تامین زیرساخت های بخشی از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان از محل مولدسازی دارایی های راه و شهرسازی انجام شده است.
وی افزود: پروژه های نهضت ملی مسکن موضوعی متفاوت از سایر طرح ها است و از این رو باید وزارت نیرو نیز در تامین زیرساختهای این پروژه مهم دید متفاوتی داشته باشد.
استاندار زنجان به تلاش و ریسک پذیری مدیران استان در پیشبرد پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: کاستی های تامین زیر ساختها برای پروژه های نضهت ملی مسکن باید سریع حل شود.
در ادامه این جلسه، معاون عمرانی استانداری زنجان، زنجان را جزو استان‌های پیشران در اجرای طرح نهضت ملی مسکن یاد کرد و گفت: جایگاه برتر اجرای این طرح برای استان اختصاص یافته است.
سید محمد شعاعی، با بیان اینکه چهار میلیون مسکن طی چهار سال در کشور ساخته خواهد شد، ابراز کرد: مشکلات و موانع اجرای این طرح بزرگ با مدیریت و برنامه ریزی حل می‌شود.
وی افزود: استان زنجان به صورت مستقیم درگیر مشکل اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و باید تامین منابع مالی برای تامین زیر ساختها محقق شود تا مشکلات را زودتر حل کنیم.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان، تاکید کرد: امیدوارم شرکتهای خدمات رسان هم نسبت به تامین زیر ساختها همراهی و همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی استان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا