سیاسی و اجتماعی

جمع آوری معتادین متجاهر از برنامه های دادسرا و مراجع انتظامی زنجان می باشد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، بهروز عباسی دادستان زنجان گفت : رویکرد دادسراهای عمومی و انقلاب زنجان ، حمایت قانونمند و قاطع از ضابطین می باشد ، چرا که ما هدفی مشترک داریم و جهت دستیابی به هدف مشترک می بایست با یکدیگر هم پوشانی داشته باشیم.
دادستان مرکز استان زنجان در جلسه مشترک قضایی و انتظامی زنجان که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با تقدیر از تلاشها و اقدامات ارزشمند فرماندهی انتظامی استان و ضابطین در اجرای دستورات قضایی گفت : مجموعه انتظامی استان در سال گذشته اقدامات خوب و شاخصی داشته است و ما از مراجع انتظامی از جمله پلیس فتا ، آگاهی ، مبارزه با مواد مخدر ، امنیت اقتصادی و سایر مراجع در راستای همکاری تشکر می کنیم .
وی با بیان اینکه در راستای نظارت بر حسن انجام وظایف محوله و اجرای دستورات مقامات قضایی هر دو ماه یکبار به صورت مستمر از کلانتری و مراجع انتظامی بازدید نموده وپس از بررسی و ارزیابی اقدامات مسائل و مشکلات موجود را جهت برطرف کردن مشکلات و تقویت امورات یادآوری شد .
عباسی با اشاره به این موضوع که از تشکیل قرار گاه جلب در دادسرای عمومی و انقلاب زنجان قریب به ۹۰۰ نفر از سوی این قرار گاه جلب شدند یادآور شد : اصرار ما بر استقرار قرارگاههای جلب در دادسراهای تمامی حوزه های قضائی می باشد .
مدعی العموم اظهار کرد: در سال جاری افزایش درصد صلح و سازش در مراجع انتظامی با جدیت در دستور کار قرار دارد و این امر جزء برنامه های عملیاتی دادسرای عمومی و انقلاب زنجان می باشد .
دادستان زنجان با تاکید بر اینکه مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادین متجاهر از برنامه های مشترک دادسرای زنجان و مراجع انتظامی زنجان می باشد، ادامه داد: نگهداری این افراد در کمپ های ترک اعتیاد زنجان ، برخورد با هنجارشکنان و جرائم مشهود در مراجع انتظامی با جدیت تمام در دستور کار قرار دارد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا