اقتصاد

تامین زیر ساختهای داخلی سایت پروژه‌های ملی مسکن از محل مولد سازی

تامین زیر ساختهای داخلی سایت پروژه‌های نهضت ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان از محل مولد سازی تامین شده که اقدام بسیار خوب بوده و قابل تحسین است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مشاور وزیر نیرو در امور مساکن ملی، گفت: عملیات تامین زیرساخت های مورد نیاز پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان نیز جلوتر از سایر استان ها است.
موسی زارع پور با بیان اینکه بازدیدی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان و مدیران شرکتهای خدمت رسان داشتم، گفت: در بازدیدی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان داشتم و خوشبختانه ساخت و سازهای انجام شده بسیار قابل تقدیر بود و نسبت به خیلی از استانها عملکرد قابل توجهی دارد. 
وی ابراز کرد: به عنوان مشاور وزیر نیرو در مساکن ملی،خوشبختانه این استان پیشرفت فیزیکی خوبی در امر ساختمانی (عمرانی) پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد و جای خوشحالی دارد و امیدوارم این موفقیت تداوم داشته باشد. 
مشاور وزیر نیرو در امور مساکن ملی، گفت: همفکری و تعامل بسیار خوبی در بین مدیران شرکتهای خدمات رسان وجود دارد و باید این همراهی با اداره کل راه و شهرسازی استان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تقویت شود.
زارع پور تاکید کرد: این همراهی‌ها باعث شده تا این استان پیشرفت خوبی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن داشته باشد آنچنانکه از روند موجود در پیشرفت ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن غافل گیر شدم.
وی افزود: تامین زیر ساختهای داخلی سایت پروژه‌های نهضت ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان از محل مولد سازی تامین شده که اقدام بسیار خوب بوده و قابل تحسین است و خوشبختانه عملیات تامین زیرساخت های مورد نیاز پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان نیز جلوتر از سایر استان ها است.
مشاور وزیر نیرو در امور مساکن ملی، تصریح کرد: با تداوم همکاری خوب شرکتهای خدمات رسان در تامین زیر ساختهای پروژه‌های نهضت ملی مسکن امیدوارم واحدهای مسکونی در زمان تعیین شده به متقاضیان تحویل داده شود. 
زارع پور افزود: توجه ویژه به اختصاص اعتبار از (منابع ملی و عمومی در اختیار) وزارت نیرو برای تامین زیرساخت آب و برق پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان مورد توجه ویژه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا