اخبار ویژهدین و مذهب

با تهاجم تمام عیار دشمن در صحنه های تبلیغی مواجه هستیم

همایش مسئولین هیئات مذهبی و مادحین شهرستان خرم دره با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در شهرستان خرم دره برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در همایش مسئولین هیئات مذهبی و مادحین شهرستان خرم دره گفت: اگر کمی دقت کنیم،چکاچک شمشیر های عمده و ریز تبلیغات دشمن در مقابل انقلاب اسلامی را می‌بینم که با تمام تلاش در مقابل نهضت اسلامی در تقابل هستند که در این مواجهه تمدنی لازم است نوع فعالیت هایمان متفاوت باشد.
حجت الاسلام والمسلمین احمدی با اشاره به عظمت حضور مردم در برنامه های عید غدیر، گفت: غدیر برند تمدن اسلام ناب محمدی است.
وی گفت: غدیر به قدری بزرگ شناخته شده است که در کنار بزرگ اجتماع اربعین یک تراز کبریایی‌ پیدا کرده است و امروز قالب بر پنجاه کشور مسئله غدیر را پررنگ گرفته و در خیلی از کشور ها مردم در غدیر حضور یافتند
احمدی گفت: کسانی که می‌گفتند هیئت ها فقط مکان گریه هستند،هیئتی ها افسرده اند، هیئتی ها با سیاه پوشیدن،گریه کردن،باعث افسردگی جامعه شدند، همین هیأت در مراسم عید غدیر، در جای جای کشور عزیزمان در دور ترین نقاط کشورمان حماسه آفریدند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هیئت یک مکتب و باید سعی کنیم نسل جدید را با این گفتمان با ایده های مختلف آشنا کنیم.
احمدی در ادامه با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب گفت: تبلیغ، خیلی مهم است و لازم است تک به تک شما خواهران و برادران در هر شغلی هستید ،در هر مسئولیتی هستید،مبلغ دینی باشید و در هر شغل و در هر جایی که هستید باید پیام انقلاب اسلامی و اهل بیت را برسانید.
حجت الاسلام والمسلمین احمدی تأکید کرد : جلسات روضه خوانی که در ایام کرونا تعطیل شده بود، احیاء شده است.
وی گفت : نظام ساختاری برای بانوان در تبلیغات اسلامی فراهم شده و از توانمندی این قشر برای تبیین ارزش‌های دینی استفاده خواهد شد.ظرفیت بانوان فوق‌العاده است، ما امسال در استان پر محتوا ترین، پر جمعیت ترین جلسات متعلق به بانوانی بود که در بیش از شصت نقطه استان خطبه خوانی غدیر را راه انداخته بودند، و تمام جلسات روضه خوانی ‌که به دلیل کرونا تعطیل شده بود از سر گرفت شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا