اقتصاد

معرفی ایثارگران زنجانی جهت بهره‌مندی از تسهیلات وام مسکن

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از معرفی ۱۲۵ نفر از ایثارگران زنجانی جهت بهره‌مندی از تسهیلات وام مسکن در چهار ماهه نخست سالجاری خبر داد.
به گزارش ایثار واحد زنجان، امیرعلی نیک‌بخش با اشاره به اینکه بخش عمده‌ی مشکلات جامعه ایثارگری در حوزه تامین مسکن است، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات جامعه ما تامین مسکن است که در همین راستا جامعه معظم ایثارگری نیز با این مشکل مواجه هستند و برنامه‌ریزی برای تامین مسکن برای ایثارگران فاقد مسکن امری مهم و ضروری است.
وی با بیان اینکه طبق اصل ۱۲۳ قانون خدمات رسانی به جامعه ایثارگران دولت جمهوری اسلامی ایران موظف به تامین مسکن خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است، به ارائه گزارشی از اقدامات مسکن ایثارگران پرداخت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از معرفی ۱۲۵ نفر از ایثارگران زنجانی جهت بهره‌مندی از تسهیلات وام مسکن در چهار ماهه نخست سالجاری خبر داد و تصریح کرد: اولویت با ایثارگرانی است که تاکنون وام مسکن و وام دولتی دریافت نکرده‌اند پس از تسویه کامل می‌توانند مجدد وام ساخت دریافت کنند.
وی افزود: این تسهیلات با نرخ سود چهار درصد و با مدت بازپرداخت ۲۰ ساله است، مبلغ این تسهیلات ۳ میلیارد ریال در مراکز استان‌ها و دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سایر شهرها است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچمین یادآور شد: از دیگر اقدامات حوزه مسکن می توان به کمک و مشارکت در هزینه انجام تعمیرات منازل مسکونی ایثارگران اشاره کرد که تاکنون بیش از سه مورد انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا