فرهنگ و هنر

عیسی‌خانی خانسری مدیر کانون پرورش فکری استان زنجان شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی‌خانسری را به عنوان مدیرکل کانون استان زنجان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حامد علامتی در این حکم با اشاره به شایستگی و تجارب ارزشمند حجت‌الاسلام عیسی‌خانی خانسری آورده است: ماموریت اصلی و محوری شما در این مسئولیت، رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان آن استان است، در این عرصه، لازم است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان و با پیگیری و ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، موسسه‌های همسو و تشکل‌های فعال در حوزه‌ کودکان و نوجوانان، تلاش مضاعف و شبانه‌روزی داشته باشید. برنامه‌ریزی‌های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن استان و کشف دائمی نیازهای لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبودهای این حوزه از مهمترین نکته‌هایی است که همواره مورد توجه قرار دهید.
مدیرعامل کانون در ادامه این حکم نوشته است: بهره‌گیری از تجارب نیروهای پرتوان و با تجربه و مربیان علاقه‌مند و استفاده از نیروهای جوان، انقلابی، مومن، بااستعداد، علاقه‌مند و عاشق کار برای نوجوانان و کودکان از الزام‌های کار شماست. مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی، خطی و سیاسی را همواره مورد نظر داشته باشید. استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه‌ مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان را همت خود سازید.
علامتی در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است که به فضل خدای متعال و با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فساد ستیزی»، «قانون‌مداری» و دولت مردمی و به واسطه مجاهدت انقلابی جنابعالی و همکاران ارجمند ستادی و استانی، ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسئولان دستگاه‌های ذیربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری بردارید.
حجت‌الاسلام عیسی‌خانی‌خانسری متولد سال ۱۳۷۱ و دارای مدرک کارشناسی ارشد روان‌شناسی مثبت‌گرا از دانشگاه دارالحدیث قم است.
مدرس دانشگاه آزاد در گروه روان‌شناسی و معارف، عضو گروه مشاوران مرکز مشاوره سماح و یاوران سلامت و عضو هیئت اندیشه‌ورز استان زنجان از جمله سوابق او به شمار می‌رود.
گفتنی است، پیش از این و از آذر سال ۱۴۰۰ شیرین دارایی کارشناس مسئول فرهنگی کانون زنجان با حفظ سمت، سرپرستی کانون این استان را برعهده داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا