اقتصاداخبار ویژه

صنایع استان زنجان نیازمند کمک های بانکی است

صنایع در استان نیاز به کمک از طریق بانک‌ها دارند و در این خصوص مشارکت ها و همکاری های بین بانکی بسیار راهگشا است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان،گفت: در سال “مهار تورم و رشد تولید” مشارکت و همکاری چندجانبه بانک‌ها در تامین مالی واحدهای تولیدی ضمن شکوفایی صنایع به توسعه استان نیز کمک می‌کند.
افشارچی افزود: در شرایطی که پرداخت رقم تسهیلات از عهده یک بانک بر نمی آید می توان از طریق همکاری کنسرسیومی و مشارکت چندجانبه بانک ها برای تامین مالی واحدهای صنعتی اقدام کرد.
استاندار زنجان گفت: در شرایط فعلی، چنین رویکردی برای توسعه استان بسیار ضروری است که باید مورد توجه مدیران و مسئولان شبکه بانکی استان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تشکیل کنسرسیوم بانکی در استان مانع فشار آمدن به بانکی خاص در ارائه تسهیلات می‌شود، اظهار کرد: صنایع در استان نیاز به کمک از طریق بانک‌ها دارند و در این خصوص مشارکت ها و همکاری های بین بانکی بسیار راهگشا است.
استاندار زنجان به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در استان و لزوم بازدید میدانی مدیران بانکی از طرح های صنعتی اشاره کرد و افزود: بازدیدها از روند اجرای طرح ها، نقش تاثیرگذاری در تصمیم گیری و اراده مدیران برای حمایت از تولید دارد.
در ادامه این جلسه، مسائل و مشکلات چند واحدی تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی برای حل مشکلات آنها به تصویب رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا