پزشکی و سلامت

پروژه نیمه تمام هلال احمر ابهر جانی دوباره می گیرد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پروژه نیمه تمام هلال احمر ابهر در دست پیمان سپاری است و روند ساخت آن جانی دوباره می گیرد.
مهندس حکمت اله هاشمی در جلسه شورای اجرایی هلال احمر شهرستان ابهر افزود: شورای اجرایی جایگاه ویژه ای برای این مجموعه دارد و نگاه به اعضای آن نیز باید ویژه باشد.
وی یادآوری کرد: فرصتی که اعضای شورای اجرایی هلال احمر بوجود آوردند و فعالیت های خود را داوطلبانه در این شورا، مجمع و هیات مدیره انجام می دهند باید از این ظرفیت به نفع هموطنان و جامعه استفاده کنیم که این مهم ارزشمند محسوب می شود.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نگاه به شعب هلال احمر ویژه خواهد بود چرا که هیات مدیره از این شورا انتخاب و در سطح کلان برای برنامه های این مجموعه تصمیم گیری می کند.
هاشمی تاکید کرد: باید نگاه و اندیشه خود را غنی و قوی کنیم تا بتوانیم از اندیشه های بلند و ارزشمند این اعضا به نفع هلال احمر استفاده کنیم.
وی ادامه داد: باید قدم ها را موثرتر و قوی تر برداریم تا اعضایی که با این نگاه و اندیشه وارد هلال احمر شده اند با اشتیاق وعلاقه این مجموعه را کمک کنند که در این صورت می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: استفاده از این ظرفیت در شهرستان ابهر محقق شده است.
هاشمی با بیان اینکه در شعب هلال احمر برنامه های خوبی داریم، افزود: رئیس شعبه باید شورای اجرایی را در کنار خود ببیند به حتم تاثیرگذاری فعالیت ها بیشتر خواهد شد و این شورا باید در همه فعالیت های اثر گذار حضور داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه شورای اجرایی محرم همه فعالیت های هلال احمر به شمار می رود، ادامه داد: با توجه به اینکه این شورا تصمیم گیرنده هستند باید فعالیت ها شفافیت و بر اساس تصمیم گیری برنامه داشته باشیم.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: رئیس هلال احمر در شهرستان های استان را حمایت می کنیم چرا که محور فعالیت های هلال احمر در شعب نمود پیدا می کند.
هاشمی با بیان اینکه شعب هلال احمر باید تصمیم گیرنده باشند، تاکید کرد: در حوزه های مختلف برنامه های خلاقانه که اعضای جوانان، داوطلبان و نجاتگران حضور دارند لحاظ شود تا دچار روزمرگی نشوند.
وی به برنامه تحولی ۶ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: یقین بدانید از ظرفیت با ارزش اعضای شورای اجرایی در جهت پیشبرد اهداف هلال احمر باید کمک بگیریم.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نقاط قوت را تقویت و برای آن برنامه خواهیم داشت و برای نقاط ضعفی که به سیستم آسیب زده و اعتماد عمومی را از بین برده است، به حتم حذف خواهد شد.
هاشمی خاطرنشان کرد: محور اصلی نگاه و اندیشه شعب جمعیت هلال احمر است که در شعب نیز ساختارها را با کمک اعضای شورای اجرایی اصلاح خواهیم کرد.
وی افزود: نگاه ما تاثیرگذاری و ارائه خدماتی ارزشمند همراه با تیم قوی و اندیشه ورز است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه نگاه سیاسی در مجموعه نیست، گفت: همه ما به عنوان خادم و خدمتگزار برای همنوعان وارد هلال احمر شده ایم و ارزش و اصل نظام را همه قبول داریم.
هاشمی یادآوری کرد: با نگاه حمایتی بازدید از شعب هلال احمر شهرستان ها انجام خواهد شد تا دغدغه ها را رفع کنیم.
وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر ظرفیت اجتماعی بسیار بالایی دارد که باید ماهانه شاهد رشد و توسعه در این مجموعه باشیم.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با فرمانداران و بخشداران ارتباط خوبی برقرار خواهیم کرد و نگاه جزیره ای نیست و هلال احمر در مدیریت بحران برنامه و طرح داریم.
هاشمی تاکید کرد: در ارتباط ها فقط به استانی بسنده نمی کنیم، باید درآمدهای پایدار ایجاد کنیم که با نظم و ساماندهی و به تعادل رساندن برخی موضوعات درآمدها به صورت ماهانه شود.
وی با بیان اینکه در این مسیر ناملایمات وجود دارد، افزود: باید با اعضای داوطلبان، اعضای جوانان و امدادگران دیدار و نشست هایی داشته باشیم تا با نگاه نو و پویایی در جهت ارتقای هلال احمر حرکت کنیم.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پروژه نیمه تمام ساختمان اداری – تجاری هلال احمر این شهرستان در دست پیمان سپاری است که تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.
هاشمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه با ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی در چهارطبقه و پارکینیک نیمه تمام مانده که ادامه روند ساخت آن به زودی آغاز می شود.
گفتنی است، در این جلسه اعضای شورای اجرایی هلال احمر شهرستان ابهر طرح ها و برنامه های خود را در جهت درآمدزایی این مجموعه مطرح کردند، تکمیل ساختمان نیمه کاره هلال احمر این شهرستان از درخواست ها و دغدغه این اعضا بود.
بازدید از پروژه نیمه تمام اداری – تجاری هلال احمر شهرستان ابهر، شرکت در جلسه معاملات، دیدار با فرماندار ابهر، دیدار با کارکنان هلال احمر این شهرستان، شرکت در جلسه شورای اجرایی هلال احمر از برنامه های سفر یک روزه سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان به این شهرستان بود.
این جلسه به ریاست سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر این استان، معاون پشتیبانی و منابع انسانی و مسئول روابط عمومی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا