اخبار ویژهاقتصاد

انتخاب صمد یوسفی اصل به عنوان رئیس اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، نخستین جلسه هیأت نمایندگان دوره هشتم اتاق، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور اعضا در محل سالن شهید شهریاری اتاق برگزار شد.
گفتنی است، در این جلسه که با محوریت انتخاب رئیس و اعضای هیأت رئیسه جدید اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه علی یگانه فرد رییس اتاق بازرگانی زنجان در دوره هفتم با اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته طی چهار سال گذشته به مشکلاتی از قبیل شیوع ویروس کرونا و تحریم های بین المللی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با وجود همه مشکلات اقدامات موثری در تجارت استان زنجان و در حوزه رسالت های بخش خصوصی صورت گرفت.
وی با بیان اینکه برنامه های اتاق بازرگانی زنجان در دوره چهار سال گذشته بر اساس تدوین برنامه سالانه پیگیری شد، تصریح کرد: بر همین اساس در بخش های مختلف و بر اساس هفت محور اصلی رسالت های اتاق پیگیری شد که امید است در دوره هشتم نیز تحقق رسالت های بخش خصوصی پیگیری و عملیاتی شود.
در ادامه این جلسه مجید گلشنی منفرد مدیرکل صمت استان زنجان نیز با بیان اینکه اتاق بازرگانی یک فرصت و ظرفیت ویژه در حوزه رشد اقتصادی در بخش های مختلف است، گفت: امید است در این دوره از ظرفیت های موجود و بالای اتاق به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
وی با اشاره به نقش مهم و ویژه کمیسیون ها و تشکل ها در اتاق بازرگانی زنجان، فرصت توسعه و رشد اقتصادی استان را با وجود ظرفیت اتاق بازرگانی زنجان فراهم دانست.
در ادامه با رای اکثریت اعضای هیأت نمایندگان صمد یوسفی اصل به عنوان رئیس اتاق بازرگانی زنجان انتخاب شد.
همچنین علیرضا آدمی به عنوان نایب رئیس اول و محمدرضا کردلو به عنوان نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شدند.
همچنین حسین بازرگان به عنوان منشی هیأت رئیسه و علی شاهمرادی به عنوان خزانه دار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شدند تا اعضای هیأت رئیسه اتاق را تشکیل دهند.
خاطرنشان می شود، انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان ۲۰ اسفند ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور برگزار شد و منتخبان در ۴ گروه بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی با رای فعالان اقتصادی استان انتخاب شدند.
در بخش بازرگانی حسین بازرگانی، صمد یوسفی اصل، محسن حمیدی، ایرج تاج الدین و علیرضا حجازیان منتخبان این بخش بودند.
در بخش صنعت نیز علیرضا آدمی، ایرج افشارنیا، حسین صنعان، غلامحسن حسن نژاد و سهندعلی فلاحی منتخبان بودند.
در بخش معدن نیز ولی الله منصوری و وحید آذرگشسب به عنوان منتخبان این بخش شناخته شدند.
در بخش کشاورزی نیز به ترتیب علی شاهمرادی، افشین آشوری و محمدرضا کردلو به عنوان منتخبان این بخش انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا