اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان گفت: رویداد جایزه ملی جمعیت در راستای تحکیم بنیان خانواده و حمایت از جوانی جمعیت در زنجان برگزار می شود.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان به ابلاغ سیاست‌های کلی جوانی جمعیت در سال ۱۳۹۳ اشاره کرد و تصریح داشت: هر چند سیاست‌های این موضوع در طول سال‌های اخیر به نوعی مغفول مانده بود و متاسفانه ما را به چاله جمعیتی نزدیک کرد اما قانون ۷۳ ماده‌ای جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۰ به عنوان قانون مصوب مجلس ابلاغ شد.
وی با بیان اینکه بعد از مصوبه این قانون در سال ۱۴۰۰، دفاتر بانوان خانواده استانداری‌ها، در استان‌ها موظف شدند که این موضوع را اجرا و ناظر بر اجرای این قانون توسط دیگر دستگاه‌های مرتبط باشند، تصریح کرد: ماده ۱۹ این قانون به بحث جایزه ملی جمعیت اشاره دارد که بعد از گذشت ۱۵ ماه از ابلاغ این قانون، ما نخستین رویداد را در اردیبهشت ماه برگزار خواهیم کرد.
موسوی با یادآوری اینکه از بازه زمانی ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه این رویداد در سراسر کشور برگزار خواهد شد منتهی مقدمات این رویداد در استان‌ها از قبل شروع شده است، بیان داشت: امیدواریم مرحله استانی این جشنواره را قبل از ۲۰ اردیبهشت ماه به پایان برسانیم تا منتخبین استانی را برای حضور در رویداد ملی کشوری معرفی کنیم.
نرگس محمودی ۴۶۳۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا