اقتصاد

همکاری ۸۵ وکیل نیکوکاری با کمیته امداد استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: یکی از نیازهای شناسایی شده در جامعه هدف کمیته امداد مشکلات حقوقی و قضایی است که در راستای رفع این مسائل، طی سال گذشته یک هزار و ۲۲۴ خدمت حقوقی در قالب مددکاری تخصصی توسط کمیته امداد استان زنجان ارائه شده است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد در کنار ارائه سایر خدمات به مددجویان به مشکلات حقوقی آنان نیز رسیدگی می‌کند، اظهار داشت: به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق مددجویان تحت حمایت، کارشناسان حقوقی این نهاد، علاوه بر اینکه در راستای وظایف خود در انجام امور حقوقی دسـتگاه متبوع اهتمام دارند به جهت حمایت از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ضمن راهنمایی و مشاوره، پیگیر مسائل حقوقی و قضایی خانواده‎ها بوده ‌و برای احقاق حقوق آنان تلاش می‌کند.
وی گفت: انجام معاضدت حقوقی و خدمت‌رسانی در این بخش به ‌منظور احقاق حقوق جامعه هدف و آشنایی آنان با حقوق قانونی خود از اقدامات انجام شده در پیگیری مسائل حقوقی خانواده‌های عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان در طول سال است.
صالحی افزایش آموزش‌های کاربردی با استفاده از ظرفیت وکلا و اساتید اشاره کرد و گفت: در سال جاری از ظرفیت وکلای نیکوکار در جهت معاضدت قضایی مددجویان تحت حمایت به شکل مناسبی استفاده می شود.
وی گفت: در حال حاضر ۸۵ وکیل نیکوکار و خیر زنجانی با کمیته امداد استان در جهت حل مشکلات حقوقی خانواده‌های تحت حمایت بصورت خیرخواهانه و داوطلبانه همکاری می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا