اقتصاد

جدیت اداره راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به رفع مشکلات پروژه ملی مسکن

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به رفع مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است و در این راستا نشست هایی برای تبادل نظر با متقاضیان به صورت مستمر برگزار می شود.
اصغر اسماعیلی و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان روز سه شنبه از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های متقاضیان قرار گرفتند و جلسه ای با حضورتعدادی از نمایندگان پروژه نهضت ملی مسکن در محل سالن جلسات شهید احمدی اداره کل راه وشهرسازی برگزار شد.
در این جلسه که بیش از ۳۰ نفر از نمایندگان متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن در استان حضور داشتند هر کدام نظرات و مشکلات خود را مطرح کردند.
در این جلسه سه ساعته تک تک اعضا سوالات خود را مطرح کردند و مدیرکل راه و شهرسازی استان نسبت به لزوم رفع ابهام متاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد وگفت: نسبت به روند سریع اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن تلاش شبانه روزی دارد و از تمام توان و نیروهای فنی و مهندسی خود استفاده می کند.
اصغر اسماعیلی تاکید کرد :اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به رفع مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است و به صورت مرتب و برنامه ریزی شده جلساتی را برای تبادل نظر با متقاضیان برگزار می کند.
وی همچنین با ابراز امیدواری بر لزوم تداوم دیدار صمیمی با نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان تاکید کردو گفت: با همفکری و تبادل نظر می توان کارها را جلو برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا