دین و مذهب

برگزاری ۳۰ محفل انس با قرآن در منازل شهدای زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان،  با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم و مورد تأکید سازمان تبلیغات اسلامی نشر و ترویج معارف دینی و فعالیت‌های قرآنی است، گفت: در حال حاضر ۴۰ موسسه قرآنی در استان زنجان فعال است. مؤسسات قرآنی دارای ظرفیت مناسبی برای ترویج مبانی و آموزه‌های قرآنی در جامعه هستند.
وی با بیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان محافل قرآنی برپا می‌شوند، تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده تا آخر این ماه ۹۰ کرسی تلاوت و ۱۲۰ محفل قرآنی د سطح استن برگزار می‌شود.
احمدی از برگزاری ۲۵۰ جلسه جزءخوانی در بقاع متبرکه و مساجد استان خبر داد و افزود: آموزش‌های مجازی نیز از طریق ائمه جماعات مساجد و مبلغان در حال انجام است.
این مسئول با اشاره به برپایی ۳۰ محفل انس با قرآن‌کریم در منازل خانواده معظم شهدای استان، اذعان کرد: این جلسات قرآنی با یاد شهدای عزیز و گرانقدر برگزار می‌شود.
وی افزود: امسال برنامه ۳۰ شب و ۳۰ محفل برزگ قرآنی با حضور برجسته‌ترین قراء و حفاظ استانی و کشوری به همت دارالقرآن‌الکریم زنجان در حال برگزاری است که با استقبال خوبی مواجه شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: جلسات تفسیر و قرائت قرآن‌کریم با حضور یک هزار مبلغ در یک هزار نقطه تبلیغی استان برگزار می‌شود؛ محتوای تبلیغ این مبلغان مشخص شده است و آموزش نحوه درست روخوانی قرآن‌کریم و فهم مفاهیم آن نیز از اولویت‌های مبلغان در تبلیغ است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا