سیاسی و اجتماعی

آماده باش ۴۰ آتش نشان در محل های برگزاری نماز عید فطر

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از آماده باش ۴۰ اتش نشان در محل های برگزاری نماز عید سعید فطر خبر داد.
مجید امیرفضلی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر و حضور هزاران نمازگزار در مصلای زنجان و دیگر مساجد برای برپایی نماز در این روز بزرگ، آتش نشانان زنجان عهده دار تامین ایمنی محل برگزاری این مراسم هستند.
وی گفت: علاوه بر آماده باش کامل نیروهای آتش نشانی در ایستگاههای هفت گانه این سازمان در سطح شهر زنجان، تمهیدات ویژه ای برای تامین ایمنی این مراسم در نظر گرفته شده است.
امیرفضلی تصریح کرد: ۴۰ نفر از آتش نشانان به همراه ۲۵ دستگاه خودروی سنگین و ۶ دستگاه موتور سیکلت آتش نشانی با تجهیزات کامل در هفت ایستگاه این سازمان و در نقطه های مشخص شده از بخش های داخلی و بیرونی مصلای زنجان و خیابان های اطراف از ساعت ۳ بامداد روز عید مستقر خواهند شد و تا پایان مراسم و عادی شدن عبور و مرور در حالت آماده باش کامل به سر می برند.
رئیس سازمان اتش نشانی ادامه داد: معاونت عملیات سازمان به همراه مسولین ایستگاه های هفت گانه خودروهای خود به صورت گشت زنی علاوه بر سرکشی به اکیپ های مستقر، وضعیت ایمنی مراسم را تحت کنترل خواهند داشت.
امیرفضلی به شهروندان توصیه کرد که در صورت بروز هر گونه آتش سوزی و یا حادثه با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا