اقتصاد

استان زنجان در اجرای طرح ملی مسکن پیشتاز است

این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشتاز است و خیلی از استان‌ها از عملکرد خوب راه و شهرسازی استان پیروی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، آیت الله علی خاتمی در دیدار با مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثار گران، گفت: فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی و زیر مجموعه‌های این نهاد قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از راههای روستایی استان آسفالت شده است، اظهار کرد: قبل از انقلاب راه روستایی آسفالته نداشتیم و هر کار عمرانی که انجام شده برای بعد از انقلاب بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: قبل از انقلاب تنها ۷ روستای استان برق داشت ولی امروز ۹۰۰ روستای استان برق دارند و حتی روستاهایی که کمترین جمعیت را هم دارند از نعمت برق بهره مند هستند.

خاتمی با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ جمعیت درصد بهره مندی در بخش اتوبان نسبت به کشور پایین است، ابراز کرد: این استان در این مقوله باید توسعه پیدا کند.

وی افزود: خوشبختانه در بخش بزرگراهی عملکرد خوبی در کشور داریم ولی در بخش آزاد راهی درصد کمتر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ابراز داشت: این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشتاز است و خیلی از استان‌ها از عملکرد خوب راه و شهرسازی استان پیروی می‌کنند.

خاتمی افزود: تمام زیر مجموعه‌های وابسته به وزارت راه و شهرسازی، در حوزه مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی، راه آهن عملکرد خوبی دارد.

وی تصریح کرد: کار باید جهادی باشد و خدمت کردن به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران جهاد بوده و اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان علی اکبری مدیر کل سابق راهداری استان را فردی پاک دست و فعال و جهادی اعلام کرد و گفت: هر آمدنی رفتنی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا