اقتصادسیاسی و اجتماعی

دستگیری سارق طلا و جواهرات  

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری سارق طلا و جواهرات منزل با 7 فقره سرقت خبرداد .  

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،سرهنگ محمد مهدیخانی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از منزل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ابهر قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه انجام شده مشخص شد سارق ضمن بازکردن دربهای ورودی ساختمان وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلا و جواهرات به مقدار زیاد کرده است .
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی و با اشراف اطلاعاتی به زنی که به عنوان پرستار کودک در آن منزل کار می کرده است مشکوک و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت:در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال سرقتی را که توسط سارق مخفی شده بود کشف و به همراه متهم به پلیس آگاهی  انتظامی دلالت دادند. 
سرهنگ مهدیخانی تصریح کرد: در بازجویی های تکمیلی از سارق،وی با دیدن مستندات و ادله جرم به ۷ فقره سرقت طلا و جواهرات اعتراف و در این راستا پرونده تکمیل و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در پایان به خانواده ها توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی از نگهداری پول، ارز و زیور آلات مازاد بر نیاز، داخل منزل خودداری و آنها را به صندوق امانات بانک ها بسپارندو همچنین در بکارگیری افراد بعنوان خدمه یا پرستار کودک نسبت به انجام تحقیقات لازم قبل از بکارگیری آنان اقدام و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ، بلافاصله مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا