اخبار ویژهدین و مذهب

دانش آموزان نقش مهمی در ساخت آینده ایران اسلامی دارند

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ؛ جشن بزرگ هزار نفری روزه اولی‌ها برای پسران با عنوان نویاوران مهدی (عج) با حضور آیت الله خاتمی نمانیده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و مسئولین دستگاههای اجرایی استان و حاج مهدی رسولی برگزار شد .
آیت الله خاتمی شامگاه سه شنبه جشن بزرگ هزار نفری روزه اولی‌ها برای پسران با عنوان نویاوران مهدی (عج) امروز در مصلای بزرگ زنجان با بیان اینکه دانش آموزان سهم اصلی و مهمی در ساخت آینده ایران اسلامی دارند و باید در این مسیر با جدیت تلاش کنند، گفت: شیرین‌ترین و قشنگ‌ترین دوران زندگی هر فرد دوران جوانی است و فصل بهار و فصل رویش انسان‌ها محسوب می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه شیرین‌ترین و قشنگ‌ترین دوران زندگی هر فرد دوران جوانی است و فصل بهار و فصل رویش انسان‌ها محسوب می‌شود، افزود: آینده متعلق به نوجوانان است و دانش آموزان باید برای زیبا شدن آن از نوجوانی تلاش کنند.
خاتمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دانش آموزان،، ادامه داد: معمار کبیر انقلاب، مدرسه را سنگر توصیف کرد و دانش آموزان باید در این سنگر برای ساختن آینده زیبا با شناخت درست از اسلام تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دانش آموزان و نوجوانان با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای ساختن ایرانی آباد، آزاد و گل سرسبد در منطقه تلاش کنند.
خاتمی افزود: دانش آموزان در سنگر مدرسه با شناخت اسلام و بهره‌گیری از رهنمودهای بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری برای ساخت ایرانی آباد و آزاد تلاش کنند.
وی نقش دانش آموزان را در روند پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و ادامه داد: زنجان در دوران جنگ با حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت سه هزار و ۵۳۵ شهید را تقدیم انقلاب کرده است و باید جوانان و دانش آموزان شهدا را الگوی خود قرار دهند.
جشن بزرگ هزار نفری روزه اولی‌ها برای پسران با عنوان نویاوران مهدی (عج) شامگاه سه شنبه توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و با مشارکت اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان در مصلای بزرگ زنجان برگزار شد.
بهروز حسینی۶۶۵۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا