دین و مذهب

برگزاری ویژه برنامه “قرار عاشقی”

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، ویژه برنامه “قرار عاشقی” توسط مربیان سیار شهرستان‌های قره‌پشتلو و زنجان‌رود و جمعی از همکاران ستاد در محل سبزه میدان زنجان اجرا گردید.
گفتنی است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در روز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام به همت ستاد امر به معروف و شهرداری زنجان در سبزه میدان به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای مخاطبان کودک و نوجوان در غرفه‌ای که به همین منظور برپا شده بود پرداخت.
ویژه برنامه “قرار عاشقی ” توسط مربیان سیار شهرستانهای قره پشتلو و زنجانرود و جمعی از همکاران ستاد در محل سبزه میدان زنجان اجرا گردید که با هدف ایجاد شور و نشاط معنوی، ترویج و تبیین فرهنگ دینی و آموزش غیر مستقیم مفاهیم دینی به کودکان و معرفی فعالیت‌های کانون برگزار شد.
کودکان و نوجوانان به همراه والدینشان با حضور در غرفه‌ی کانون از فعالیت‌های فرهنگی و هنری استفاده کردند. برنامه‌های اجرایی شامل قصه گویی، معرفی آداب و رسوم ماه مبارک رمضان، معرفی شخصیت، اجرای مسابقه بود.
از نکات قابل توجه ویژه برنامه “قرار عاشقی” حضور مادحین بین‌المللی همچون حاج مهدی رسولی و مسئولان استانی در این غرفه بود که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا