دین و مذهب

آغاز ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان»

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی«مدهامتان» در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و ۱۰ رشته قرآنی در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می شود.
گفتنی است؛ رده سنی کودکان(زیر ۷ سال)، نوجوانان( ۷ تا ۱۶ سال) و جوانان(۱۷ تا ۳۰ سال) هستند و مسابقه در بخش های ویژه کانون های مساجد (جلسات قرآن کریم، تلاوت نور و تولیدات هنری) و بخش بین الملل اجرا خواهد شد.
این دوره از مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، اذان، حفظ کل قرآن، حفظ جزء سی ام، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی اجرا می شود.
مسابقات ویژه رده سنی کودکان: مکبری(پسران)، قرائت نماز(دختران و پسران) و استعدادیابی(پسران).
مسابقات ویژه رده سنی نوجوانان: قرائت تقلیدی(پسران)،قرائت ترتیل(دختران و پسران)،مفاهیم(دختران و پسران)، اذان(پسران)، حفظ جزء سی ام قرآن(دختران و پسران)، مکبری(پسران)، قرائت نماز(دختران و پسران) و استعدادیابی(پسران).
مسابقات ویژه رده سنی جوانان: قرائت تحقیق(دختران و پسران)، قرائت ترتیل(دختران و پسران)، اذان(پسران)،حفظ کل قرآن (دختران و پسران).
بارگذاری آثار از طریق سامانه بچه های مساجد از هفته چهارم فروردین ماه آغاز شده و تا هفته چهارم اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا