پزشکی و سلامت

اهدای ۵ میلیارد ریالی خیری برای احداث پایگاه های امدادی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خیر ساکن تهران، پنج میلیارد ریال برای احداث پایگاه های امداد و نجات جاده ای در مسیرهای ارتباطی حادثه خیز به هلال احمر این استان اهدا کرد.
حکمت اله هاشمی ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه این خیر تهرانی افزود: این خیر از طرف پدر و مادر مرحوم و شهید زنده یاد مهدی حسنی به منظور باقیات صالحات این مبلغ را به جمعیت هلال احمر استان اهدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ۱۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیرهای حادثه خیز استان زنجان احداث خواهیم کرد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تلاش می کنیم پنج پایگاه امداد و نجات جاده ای را با هدف پاسخگویی به حوادث و سوانح، افزایش سرعت عمل و ارتقای کیفیت ارائه خدمات در سالجاری راه اندازی کنیم.
هاشمی تاکید کرد: یکی از مولفه های افزایش سرعت عمل و کیفیت فعالیت ایجاد پایگاه های امداد و نجات جاده ای با لحاظ آمایش سرزمینی در شهرستان هاست.
وی اظهارداشت: توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای در سطح استان زنجان در امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده از حوادث و سوانح در کمترین زمان ممکن و نجات جان آنها بسیار مهم و حائز اهمیت است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر همین اساس احداث پایگاه دائمی امداد و نجات جاده‌ای در مسیرهای ارتباطی حادثه خیز این استان با همت خیرین و نیکوکاران ضروری است.
گفتنی است، در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان زنجان ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای فعال دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا