سیاسی و اجتماعی

لزوم هم افزایی امکانات مخابراتی جهت افزایش پایداری در ارتباطات

مهندس شبستانی در د هم افزایی امکانات مخابراتی، افزایش پایداری ارتباطات را در پی دارد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مهندس شبستانی” مدیر مخابرات منطقه زنجان با “رحیم سلیمانی‌ نژاد”مدیر عامل شرکت گاز استان دیدار و بر هم‌افزایی امکانات مخابراتی و افزایش پایداری ارتباطات تأکید کرد.
مهندس شبستانی با اشاره به نقش ویژه ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: در عصر ارتباطات، بهره‌گیری از فناوری روز دنیا برای رسیدن به اهداف هر سازمان از مهم‌ترین عوامل ارتقای بهره‌وری است. که با توسعه و هم افزایی امکانات مخابراتی می توان،افزایش پایداری ارتباطی را در جامعه و بخصوص برای سازمانها داشت.
مهندس شبستانی ابراز امیدواری نمودبا اتخاذ سیاست‌های مناسب و توسعه شبکه فیبر نوری، اتصال شرکت‌های گاز استان به شبکه فیبر نوری سراسری فراهم شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان، با بیان اینکه شرکت گاز بعنوان تامین کننده گاز طبیعی شهروندان زنجانی، نقش مهمی در ساختار زیربنایی اقتصاد استان و کشور ایفا می کند؛ اظهار داشت: با تدوین برنامه های جامع و بنیادین تلاش می کنیم با همیاری و همکاری متقابل در راستای تحقق این مهم، گام اساسی برداریم.
وی ادامه داد: عملیات موفق و بی‌وقفه تولید، انتقال و پالایش گاز در این صنعت عظیم با بهره‌مندی از شبکه مخابرات کارآمد امکان‌پذیر است و این موضوع با توسعه شبکه ارتباطی میسر می شود.
در ادامه جلسه به بررسی مشکلات موجود و سایر همکاری های فی مابین به بحث و تبادل‌ نظر پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا