اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

سنگ قبرهای شکسته شده اصلاح می شود

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون خدمات شهری شهردار زنجان از همسطح سازی مزار پایین خبر داد و گفت: پس از پایان یافتن عملیات همسطح سازی همه قبور شکسته شده توسط پیمانکار اصلاح خواهد شد.
غلامحسن احمدی در ارتباط با برخی عکس‌های منتشر شده درباره شکست سنگ قبر اموات در مزار پایین گفت: از سال گذشته پیمانکار در حال همسطح سازی مزار پایین است و همین موضوع موجب شکسته شدن سنگ برخی از قبور شده است.
وی با اشاره به اینکه پس از پایان یافتن عملیات همسطح سازی همه قبور شکسته شده توسط پیمانکار اصلاح خواهد شد، از شهروندان خواست نگرانی درباره سنگ قبر اموات نداشته باشند.
احمدی با اشاره به اینکه طی سنوات گذشته غیرهمسطح بودن مزار پایین موجب مصدومیت شهروندان و اتفاقات ناگوار برای آنها در برخی از نقاط می‌شد، اضافه کرد: به همین خاطر نسبت به همسطح مزار اقدام شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه همسطح سازی قبور هم در مزار پایین و هم مزار بالا انجام خواهد شد، افزود: البته این عملیات از مزار پایین شروع شده و پس از اتمام کار، همسطح سازی در مزار بالا هم انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ مشخصی از بودجه شهرداری برای همسطح سازی قبور اختصاص یافته بود، اضافه کرد: با توجه به ناتمام ماندن همسطح سازی امسال ادامه آن در حال انجام است که طی روزهای آینده به پایان می رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا