اقتصاد

افتتاح پروژه مسکونی ۱۲ واحدی گلسار ابهر در راستای محرومیت زدایی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب امام(ره) با حضور مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی پروژه ۱۲ واحدی مسکن محرومین گلسار ابهر افتتاح شد.
این پروژه در زیر بنایی بالغ بر۱۷۲۸ متر مربع و اعتباری حدود ۷۵ میلیارد ریال ، در مدت ۲۴ ماه ساخته و به متقاضیان واگذار گردید .
در حاشیه این مراسم مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یکی از مهمترین اهداف و رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را، تأمین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد، دانست و گفت: تامین مسکن گامی مهم در دست یابی به توسعه پایدار است که در حال حاظر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد به طوری که در راستای سیاست ها و راهبردهای توسعه ای مسکن کشور گام برداشته و مطابق با رویکردهای و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کرده است.
وی با بیان اینکه، پویایی بخش مسکن یکی از شاخصه‌های رونق تولید محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: مسکن دارای ابعاد متعدد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … بوده و یک پدیده فرابخشی است، بدون شک اجرایی کردن برنامه¬‌های مسکن به مفهوم ایجاد فضای سکونتی، مستلزم همکاری همه جانبه تعداد کثیری از دستگاه¬‌های اجرایی، نهادهای عمومی و مشارکت عامه مردم است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان ادامه داد :نظارت و‌پیگیری دقیق روند اجرای پروژه ها و تاکید در سرعت بخشی در طرح ها و پروژه ها با نگاه ویژه بر ارتقاء کیفیت، تاکید بر روند نظارتی پروژه های در حال اجرا و تلاش برای جذب اعتبارات ملی و استانی از جمله موارد مهم برای پیشبرد اهداف در راستای توسعه و محرومیت زدایی است .
وی با اشاره به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان درساخت وساز واحدهای مرغوب و متناسب با نیاز متقاضیان استان ،خاطر نشان کرد: در راستای تولید و تامین مسکن ، این نهاد گام های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه نموده که امیدواریم تداوم یابد.
خواجه ای با اشاره به اینکه، پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب ۱۴ پروژه(۱۶۹۷ واحد مسکونی) در شهرهای هیدج، صائین قلعه ، خرمدره ، قیدار و آببر به عهده بنیاد مسکن است که روند اجرای این پروژه‌ها با برنامه زمانبندی شده مطابقت دارد، یادآور شد: در اجرای پروژه ها تمامی نکات فنی ،مهندسی و ایمنی رعایت شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا