اقتصاد

اجرای عملیات شبکه گذاری گاز به بیش از ۱۰۰کیلومتر به روستاها

در سه ماهه نخست سال ۱۴۰2 بیش از۱00 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در زنجان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، شرکت گاز استان زنجان درسه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ توانست بیش از ۱۰۰کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری گاز را برای گازرسانی به روستاها و حفره‌های خالی شهرها و صنایع متقاضی گاز اجرا کند.
مدیرعامل این شرکت درباره توسعه شبکه گاز استان گفت: درسه ماهه نخست امسال؛ گاز زنجان برای جذب مشترکین جدید گاز، بیش از ۱۰۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز به انجام رسانده است تا مجموع طول خطوط و شبکه گازرسانی‌شده در استان به ۷ هزار و ۸۸۰ کیلومتر برسد.
رحیم سلیمانی نژاد با اعلام اینکه طرح توسعه گازرسانی با اولویت بخش خانگی در مناطق روستایی استان ادامه دارد؛ افزود: با اجرای بیش از ۹۳ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در مناطق روستایی استان؛ بیش از ۹۰ درصد از شبکه گذاری انجام شده در سه ماهه نخست امسال مربوط به مناطق روستایی و سخت‌گذر است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به بهره‌مندی ۹۳.۳ درصد خانوارهای شهری و روستایی زنجان از گاز طبیعی گفت: با اتمام روستاهای در دست اجرا؛ درصد خانوار بهره مند از گاز استان به ۹۷.۷ درصد افزایش می یابد که با وجود نزدیک شدن به تکمیل عملیات گازرسانی در زنجان، شرکت گاز برای بهره‌مندی مناطق باقی‌مانده استان از گاز طبیعی، تلاش مستمر و جدّی را در دستور کار دارد.
سلیمانی نژاد تصریح کرد: همراه با توسعه کمّی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیّت خدمات‌رسانی و رضایتمندی مشترکین عزیز به‌ طور مستمر از مهم ترین برنامه های شرکت گاز استان زنجان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا