پزشکی و سلامت

پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه مرکز سوانح سوختگی زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس کمیته تجهیز و بهره‌برداری از پروژه مرکز سوانح سوختگی زنجان، گفت: عملیات اجرایی این مرکز تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
دکتر اکبر نظری با بیان اینکه چارت تشکیلاتی این مرکز در حال تدوین است، اظهار کرد: در صورت تکمیل عملیات اجرایی و تجهیز و تامین نیروی انسانی، این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به درخواست تحویل موقت از سوی پیمانکار پروژه، افزود: در صورت تحویل موقت، بررسی‌های لازم برای رفع نواقص انجام می‌شود و پس از آن تحویل دائم صورت می‌گیرد.
رئیس کمیته تجهیز و بهره‌برداری از پروژه مرکز سوانح سوختگی زنجان، خاطرنشان کرد: تا کنون ۵۱۸ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده و برای پرداخت مطالبات معوق پیمانکار و تکمیل و تجهیز مرکز ۸۸۵میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی افزود: این پروژه دارای بخش‌های اعمال جراحی سوختگی، مراقبت‌های ویژه سوختگی، بخش BICU، اورژانس سوختگی، بخش بستری سوختگی، اتاق‌های هوارسان و فضاهای ارتباطی می‌باشد.
دکتر نظری با بیان اینکه پروژه سوانح سوختگی به صورت الحاقی در ضلع شرقی مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله موسوی در حال اجرا است، گفت: این پروژه در مساحتی حدود ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع در ۴ طبقه با ظرفیت ۴۲ تخت بیمارستانی احداث می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا