اخبار ویژهاقتصاد

اهدا جهیزیه به نوعروسان از محصولات ایرانی

در راستای رشد تولید، تمام جهیزی‌های اهدا شده در سطح کشور به نوع عروسان همه محصولات ایرانی بوده و توسط کارگران ایرانی ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش اهدای جهیزیه به زوج‌های کمتر برخوردار، گفت: اولویت سپاه ترویج ازدواج آسان در کشور است و باید به گونه‌ای کار شود تا ازدواج‌های آسان صورت گیرد تا اسمی از طلاق در کشور نباشد.
سردار سید ضیاء الدین حزنی با بیان اینکه این کار مشترک سپاه استان زنجان و کمیته امداد استان بسیار ارزشمند است اظهار داشت: خوشبختانه کار‌های خوبی در زمینه ازدواج در سطح کشور انجام شده و اولویت ما ترویج ازدواج آسان در کشور است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه رشد تولید گفت: تمام جهیزی‌های اهدا شده در سطح کشور به نوع عروسان همه محصولات ایرانی بوده و توسط کارگران ایرانی ساخته شده است.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ازدواج‌ها باعث می‌شود کمر طلاق شکسته شود و کار‌های انجام شده در اهدای جهیزیه بسیار ارزشمند بوده است و باید ادامه داشته باشد.
وی تاکید کرد: وقتی ما با هم هستیم می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم و با انسان‌های کوچک نمی‌شود کار‌های بزرگ انجام داد وقتی کار مشترک بین نهاد‌های مختلف انجام می‌شود ارزش آن چندین برابر می‌شود.
حزنی بیان کرد: با توجه به مسئولیت سپاه که ایجاد و حفظ امنیت در کشور است، اما سپاه علاوه بر این کار در میان مردم بوده و در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارد.
وی ادامه داد: سپاه در کنار همه نهاد‌ها که کنار مردم هستند حضور دارد در حوادث مختلف اولین نهادی است که وارد میدان شده و آخرین نهادی است که از آن خارج می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا