سیاسی و اجتماعی

تامین ایمنی راهپیمایی روز قدس با حضور ۲۰ آتش نشان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه نیروهای آتش نشانی زنجان با استقرار در مسیر راهپیمایی روز قدس، تامین ایمنی راهپیمایان را به عهده خواهند داشت، گفت: پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین حضور باشکوهی در راهپیمایی خواهند داشت.
مجید امیرفضلی ضمن گرامیداشت روز قدس و دعوت از مردم نوعدوست زنجان برای حضور باشکوه در راهپیمایی گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته، آتش نشانان خدوم شهر زنجان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آماده باش هستند.
افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده ۲۰ آتش نشان در میدان قائم و میدان رسل با ۲ خودروی نیمه سنگین، ۴ موتور چهارچرخ به صورت سواره و پیاده آماده باش خواهند بود.
وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان راهپیمایی روز قدس پیش بینی شده است، اضافه کرد: علاوه بر آماده باش کامل آتش‌نشانان و استقرار خودروهای اطفاء حریق و امداد و نجات، موتور سیکلت‌های مجهز به تجهیزات اطفاء حریق با گشت‌زنی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس تامین ایمنی این مراسم را عهده دار خواهند بود.
امیرفضلی از شهروندان خواست که همانند همیشه با آتش نشانان و گروه های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه ای خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و با سامانه ١٢۵ تماس گرفته و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی همکاری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا