پزشکی و سلامتاخبار ویژه

لزوم نهادینه شدن مولد سازی در راس جمعیت هلال احمر

باید موضوع مولد سازی را در راس جمعیت هلال احمر استان زنجان نهادینه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حمکت اله هاشمی در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل هلال احمر این استان افزود: با اینکه تمام مشکلات هلال احمر استان زنجان را می دانستم و اطلاع داشتم، وارد این عرصه خدمت شدم که این مهم راسعادتی می دانم.
وی یادآوری کرد: از حسن اعتماد و بزرگواری رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که شخصیتی ارزشی و انقلابی محسوب می شوند در مدت کوتاه منویات مقام عظمای ولایت را به درستی در جامعه اسلامی تبیین کرده و توانستند اعتماد عمومی را به این جمعیت بزرگ بوجود آورند، قابل ستایش است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به پاس قدردانی و زحمات رئیس جمعیت هلال احمر کشور و تیم خلاق و مبتکر قول خواهم داد و متعهد خواهم شد، با تمام توان، بی منت و خاضعانه در خدمت جامعه هدف و ماموریت های تعیین شده هلال احمر باشم.
هاشمی تاکید کرد: برای تحقق این مهم باید تک تک نیروها همکاری و همیاری کنند و هر نیرویی که بتواند ما را در رسالت سنگین انسانی و بشردوستی کمک کند، دستهایشان را می بوسم و می فشارم.
وی یادآوری کرد: برای تحقق این مهم با توجه به کمبود نیروی انسانی و سایر موضوعات در هلال احمر استان زنجان، حاضرم خود را شبانه روز وقف این جمعیت کنم تا زمانی که تکریمی صورت بگیرد شرمنده هیچ فردی نباشم.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه نگاه سخت افزاری و نرم افزاری به موضوع هلال احمر دارم، گفت: در حوادث و سوانح نرم افزار و تجهیزات فنی به درستی در اختیار و مهارت همه نیروها قرار می گیرد و در کسری از ثانیه می توانیم نجات انسان ها را به ارمغان بیاوریم.
هاشمی اظهارداشت: به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان قول می دهم، اخلاق مداری و خرد جمعی را در هلال احمر و سایر ارگان هایی که در تعامل با این مجموعه هستند اعمال کنم چرا که نگاه و اندیشه ما این است که بتوانیم کاهش تلفات در جامعه را به معنای واقعی بوجود آوریم.
وی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر ظرفیت بالفعل و بالقوه دارد، تاکید کرد: هلال احمر نگاه سیاسی به موضوع کار ندارد چرا که کار و اندیشه ما فعالیت و تلاش تاثیرگذار است که اثرات آن باید در جامعه هدف با هزینه کمتر ملموس باشد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به حتم هر ابزار و هر فردی که در این خصوص به ما کمک و اندیشه دهد تا تلفات را با هزینه کمتر کاهش دهیم، استقبال می کنیم.
هاشمی ادامه داد: به منظور تحقق این مهم، فقط به بودجه کشوری و استانی اکتفا نخواهیم چرا که باید موضوع مولد سازی را در راس جمعیت هلال احمر استان زنجان نهادینه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: برای ارتقای سازمانی که نگاه و اندیشه انسانی و وجه بین المللی دارد که در کنوانسیون ژنو جزو کشورهای تاثیرگذار هستیم در موضوع صلح پایدار می توانیم توجه جامعه جهانی را به خودمان جلب کنیم.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این زمینه نیز رئیس جمعیت هلال احمر کشور و تیم همراه به درستی عمل کردند که این مهم جای قدردانی دارد.
هاشمی افزود: قول می دهم برای اینکه همکارانم، داوطلبان، جوانان و امدادگران اعتماد داشته باشند خودم شبانه روز به اندازه ۱۰ نیرو در کنار شما باشم و اندیشه و خلاقیت امداد را ارتقا خواهیم داد و از توانمندی های شما که از ارزش های هلال احمر محسوب می شوید، به درستی استفاده خواهم کرد.
وی تاکید کرد: داوطلبان که سرمایه های اصلی هلال احمر محسوب می شوند به درستی از توانمندی های آنها استفاده خواهم کرد و ارزش های جامعه و انقلاب را با توجه به منویات مقام معظم رهبری بتوانیم نهادینه کرده و دغدغه مسئولان را کاهش دهیم.
گفتنی است، در پایان این آیین، “حکمت الله هاشمی” به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان معرفی و از زحمات ۲ ساله “سید قاسم موسوی” مدیرعامل قبلی این جمعیت قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا