اقتصاد

توزیع ۱۳ هزار و ۷۷۷ تن برنج و شکر در سال ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۱۳ هزار و ۷۷۷ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان در سال ۱۴۰۱ تامین و توزیع شده است.
ولی اله زمانی، اظهار کرد: ۳ هزار و ۷۶۳ تن برنج از انواع تایلندی، پاکستانی و هندی و ۱۰ هزار و ۱۴ تن شکر سفید برای مصرف خانوارها، صنف و صنعت از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شد.
وی گفت: برنج تایلندی رده “ب” در بسته‌بندی‌ های ۱۰ ، ۴۰ و ۵۰ کیلویی با در آخرین قیمت سال گذشته هر کیلوگرم ۱۴ الی ۱۶ هزار تومان و برنج پاکستانی با قیمت هر کیلوگرم ۱۹ هزارتومان و برنج هندی “۱۱۲۱” با قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزارتومان برای بسته بندی و توزیع به مصرف‌کنندگان در سطح استان زنجان عرضه شده است.
زمانی گفت: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف و با احتساب ۱درصد مالیات بر ارزش افزوده با قیمت های ۱۸ هزارتومان برای هر کیلوگرم در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: توزیع شکر و برنج باهماهنگی کارگروه تنظیم بازار در سال جاری ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا