اقتصاد

تخصیص ۷۱۶ تن برنج و شکر برای مصرف نذورات ماه محرم و صفر

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از ۷۱۶ تن برنج و شکر برای مصرف شهروندان زنجانی بابت نذورات ماه محرم و صفر سالجاری خبر داد.
ولی اله زمانی، اظهار کرد: ۷۱۶ تن انواع کالاهای اساسی شامل برنج، شکر در راستای ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به عاملین توزیع (حقوقی و حقیقی)، هیات های مذهبی و تکایا، مراکز خیریه و بهزیستی تخصیص شده است.
وی ادامه داد: بیش از ۱۵۰ تن شکر سفید در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت درب انبار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم بعلاوه یک درصد مالیات بر ارزش افزوده جهت نذورات ماه محرم و صفر در استان زنجان قرار گرفته است.
زمانی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۶۶ تن برنج از انواع تایلندی هومالی و هندی “۱۱۲۱ “برای مصرف نذورات محرم و صفر از محل ذخایر استان، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شده است.
وی بیان کرد: برنج تایلندی هومالی در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلویی با قیمت هر کیلوگرم ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی “۱۱۲۱” با قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزارتومان برای مصرف‌کنندگان در سطح استان زنجان عرضه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا