اخبار ویژهاقتصاد

تولید و بسته‌بندی شیر استریل ویژه مدارس در شرکت شیر پاستوریزه پگاه

تولید و بسته‌بندی شیر استریل ۲۰۰ سی سی ویژه مدارس در شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، در راستای مسئولیت اجتماعی و فرهنگ سازی مصرف شیر و فرآورده های لبنی،تولید شیرمدارس در شرکت پگاه زنجان در سال ۱۴۰۲ با حضور مرتضی شهامی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استان زنجان،آغاز شد.

محمدحسین عباسی مدیرعامل شرکت پگاه زنجان در این بازدید با اشاره به اهمیت مصرف شیر و فرآورده های لبنی گفت:شرکت صنایع شیر ایران”پگاه” با هفت دهه فعالیت ماندگار در عرصه تولید انواع محصولات لبنی با کیفیت با برند شناخته شده ملی و مورد اعتماد آحاد مردم در قالب مسئولیت اجتماعی و در مسیر فرهنگ سازی مصرف شیر و فرآورده های لبنی و فراهم نمودن تغذیه سالم در بین دانش آموزان بعنوان آینده سازان کشور ، تولید و توزیع شیر استریل ۲۰۰ سی سی ویژه مدارس اقدام نموده است.
وی همچنین حمایت مدیران و مسؤلین استانی از شرکت پگاه زنجان به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی لبنیات استان و تخصیص منابع مالی مناسب صنعت در مسیر سرمایه گذاری و توسعه خطوط تولید را خواستار شد.

مرتضی شهامی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان،تولید شیر مدارس استان در شرکت پگاه زنجان را نقطه عطفی در جهت شادابی و سلامت دانش آموزان دانست وعنوان کرد:امید است با توزیع شیر رایگان به مدت ۲ بار در هفته،بتوانیم فرهنگ مصرف محصولات لبنی را در بین شهروندان افزایش دهیم.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از مدیران ارشد شرکت صنایع شیر ایران و پگاه زنجان عنوان نمودند: در اجرای تکالیف ابلاغی دولت محترم و با همراهی و مساعدت استاندار محترم، بعنوان اولین استان انعقاد قرارداد و شروع تولید شیر مدارس جهت ۱۱۲ هزار دانش آموز ابتدایی استان در راستای توجه به تغذیه دانش آموزان و سلامت آنان در شرکت پگاه زنجان اقدام گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا