اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

آماده باش آتش نشانان همزمان با ۱۳فروردین

روز سیزدهم فروردین ۱۵ آتش نشان در قالب سه اکیپ خودرویی و۶ اکیپ موتوروی در آماده باش خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از آماده باش آتش نشانان در روز ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: آتش نشانان در سه نقطه ورودی شهر و همچنین با ۷ ایستگاه در داخل شهر آماده باش خواهند بود.
مجید امیرفضلی گفت: اکیپ‌های خودرویی سنگین، نیمه سنگین و سبک که مجهز به امکانات و تجهیزات کامل آتش نشانی هستند در مبادی خروجی شهر زنجان که شامل محورهای ارتباطی زنجان- تبریز، زنجان – تهران، زنجان- زنجان بیجار، زنجان، تهم و زنجان – فرودگاه، استقرار پیدا خواهند کرد.
امیرفضلی با بیان اینکه اکیپ های خودرویی از ساعات اولیه صبح روز سیزده فروردین در محل های تعیین شده مستقر می شوند، افزود: روز سیزدهم فروردین ۱۵ آتش نشان در قالب سه اکیپ خودرویی و۶ اکیپ موتوروی در آماده باش خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه آتش سوزی مراتع، سقوط از درختان، غرق شدگی و مار گزیدگی از جمله حوادث احتمالی در روز طبیعت است، گفت: به شهروندان توصیه می شود، برای حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت شهروندان از روشن کردن آتش و رها کردن آن در مراتع و شکستن شاخه درختان خودداری کنند و با رعایت نکات ایمنی در روز طبیعت از بروز حادثه جلوگیری و تعطیلات نوروزی را با خاطره خوشی به پایان برسانند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از شهروندان خواست: در صورت بروز حادثه مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا