اقتصاداخبار ویژه

استفاده از مصالح با کیفیت در ساخت و سازها

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان، گفت: از متقاضیان درخواست دارم به بنده اعتماد کنند و بدانند که مدیر کل راه و شهرسازی استان و بنده با جدیت به دنبال کاهش آورده متقاضیان و افزایش تسهیلات بانکی هستیم.
محسن افشارچی روز شنبه در دیدار با جمعی از متقاضیان نهضت ملی مسکن، با بیان اینکه با جان و دل پیگیر رفع مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان هستم، گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تمام تلاش خود را برای تسریع در خانه دار شدن متقاضیان را به کار گرفته و از همه توان و ظرفیت مجموعه در این زمینه استفاده می‌کند تا متقاضیان زود خانه دار شوند.
وی با بیان اینکه از خردادماه سال آینده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در استان آغاز می‌شود، اظهار داشت: هر ۱۵ روز یک بار بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن را با حضور مجموعه اداره کل راه و شهرسازی و معاون عمرانی استانداری انجام می‌دهم.
استاندار زنجان گفت: از متقاضیان درخواست دارم به بنده اعتماد کنند و بدانند که مدیر کل راه و شهرسازی استان با جان و دل تلاش می‌کند تا آورده مردمی کاهش پیدا کند و بنده هم با مدیر شعب بانک استان چندین بار صحبت کردم تا تسهیلات بانکی افزایش پیدا کند و مشکلات متقاضیان رفع شود.
افشارچی با بیان اینکه تنها و بزرگترین دغدغه ذهنی بنده مسکن ملی است، بیان داشت: در خصوص موفقیت استان در زمینه ساخت پروژه‌های مسکن ملی دغدغه داریم و اگر این پروژه خوب اجرا شود آبروی استان مطرح است و خدای نکرده عدم موفقیت در اجرای این طرح برای استان مطلوب نخواهد بود.
از معماری و نماهای ساختمانی بسیار خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده شده است
وی با بیان اینکه بنده به جد پیگیر رفع مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان هستم و مدیرکل راه و شهرسازی استان برنامه واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن را به خوبی مدیریت و طرح ریزی کردند، تصریح کرد: از اوایل سال آینده هر سه ماه یک بار تعداد هزار واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل خواهیم داد و اگر مشکلات مالی هم باشد توقف نخواهیم کرد و کارها را جلو می بریم و به پیمانکاران زحمت زیادی خواهیم داد.
استاندار زنجان تصریح کرد: پیشرو بودن استان زنجان در اجرای پروژه عظیم نهضت ملی مسکن در سطح کشور باعث شده مشکلات را اول از سایر استان‌ها لمس کنیم و مردم باید شرایط کشور را درک کنند.
افشارچی با بیان اینکه این استان از سال آینده تحویل واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را آغاز می‌کند،یاد آور شد: خوشبختانه به کیفیت ساخت و سازها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان به خوبی توجه شده است.
وی با بیان اینکه  در پروژه های نهضت ملی مسکن از مصالح با کیفیت در ساخت و ساز استفاده شده و نسبت به واحدهای مسکونی شخصی ساز و مسکن مهر بسیار با کیفیت تر است، افزود: امتیاز مهم پروژه‌های نهضت ملی مسکن  استفاده از مصالح با کیفیت است و همچنین از معماری و نماهای ساختمانی بسیار خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا