ورزش

برگزاری آیین تجلیل از مدال آوران و مربیان موفق استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رییس هیئت دوومیدانی استان با تأکید بر ارج نهادن به جایگاه پیشکسوتان این رشته ورزشی گفت: در دوره جدید تلاش داریم با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و حضور در رقابت های ملی و بین المللی آوازه دوومیدانی زنجان را ورد زبان ها کنیم.
محمد رستمی در آیین تجلیل از مدال آوران و مربیان موفق استان در سال جاری که در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد ، افزود: با وجود مشکلات مالی دامن‌گیر هییت تلاش کرده ایم باری از دوش ورزشکاران برداریم.
به گفته وی، میزبانی رقابت‌های منطقه ای ، برگزاری مسابقات دو خیابانی بعد از ۲۰ سال ، کسب سه مدال بین المللی ، هشت مدال کشوری ، ۴۸ مدال منطقه ای ، ۹ اعزام به مسابقات مختلف را در کارنامه داشتیم.
رستمی با اشاره به کسب مقام سوم تیمی جوانان در لیگ باشگاهی بیان کرد: بی شک حضور در لیگ ها و مسابقات مختلف انگیزه و اعتماد به نفس ورزشکاران را ارتقاء می دهد.
رییس هیئت دوومیدانی استان ، برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مربیان موفق در سال جاری را اقدام مهم هییت برشمرد و از تمامی شرکت کنندگاه قدردانی کرد.
جواد بازرگان ، مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در سخنانی دوومیدانی زنجان را هیئتی ریشه دار و دارای سابقه درخشان در گذشته ذکر کرد و گفت: گذشته این هیئت ورزشی نشان از بنیان قوی دارد و ماحصل زحمات پیشکسوتان نامدار آن است.
وی با یادی از زحمات استاد صمد ایپکچی در ساخت سالن دوومیدانی افزود: ایشان از جایگاه ممتاز ورزشی در کشور برخوردار هستند و خروجی تلاش های این قهرمان سال های گذشته در عمل ظهور و بروز پیدا کرده است.
بازرگان،با تاکید بر اینکه قدردان زحمات تمامی پیشکسوتان ورزشی هستیم ، عنوان کرد: امید داریم مسیر روشن هییت دوومیدانی استان با برنامه ریزی منسجم و هدفدار به سرمنزل مقصود برسد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان، در خاتمه صحبت های به ظرفیت مطلوب سالن دوومیدانی ایپکچی زنجان اشاره کرد و یادآور شد: بی شک با ارتباط هیئت با نهادها و سازمان و نیز عامه مردم شاهد توسعه همگانی مادر رشته های ورزشی بوده ایم.
مهدی یعقوبی از فعالان حوزه رسانه نیز در این مراسم در سخنانی لزوم آشنایی نسل جوانان با پیشکسوتانی همچون استاد صمد ایپکچی، خلیل انگورانی، نصرت الله پوراسکندری را مهم دانست و گفت: باید بدانیم این بزرگواران پیشکسوت و ورزشکار رشته ورزشی نبوده اند، بلکه خود ورزش بوده اند.
در خاتمه این مراسم با حضور پیشکسوتان و مدیران ورزشی از مربیان و و ورزشکاران موفق سال بخصوص استاد صمد ایپکچی با اهدای لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا