اقتصاد

لزوم نظارت مضاعف بر فرآیند تولید محصولات کشاورزی و خوراکی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، فرماندار زنجان در نشست با مدیر عامل و اعضای فعال انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: در راستای مقابله با شیوع انواع بیماریهای غیر واگیردار و صعب العلاج نیاز به عزمی جدی در زمینه نظارت کافی بر نحوه کشت و تولید محصولات کشاورزی و خوراکی داریم.
پرویز خالقی فرماندار زنجان افزود: انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در زمینه جذب و ساماندهی ظرفیت خیّرین خوش درخشیده است.
وی اظهار داشت:بایستی در کنار توسعه چنین ظرفیت هایی، عمدتاً بدنبال اصلاح الگوی زندگی بویژه سبک غذایی بوده تا شاهد کاهش شیوع انواع بیماریهای غیر واگیردار و هزینه بر برای دولت و مردم باشیم.
فرماندار زنجان یکی از مهمترین نیازهای امروزی را نظارت کافی و کامل بر نحوه کشت محصولات کشاورزی و تولید انواع مواد خوراکی دانسته و گفت: با توجه به تاثیر سبک غذایی بر سلامت جسمی آحاد افراد جامعه، دستگاههای مربوطه بایستی فرآیندهای شکل گیری و تولید انواع مواد غذایی را تحت کنترل اساسی داشته و از استفاده بی رویه موادی چون سموم کشاورزی که می توانند مبتلابه انواع خطرات جانی برای مصرف کنندگان باشند، جلوگیری نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا