دسته بندی نشده

انجام زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری در استان زنجان

استاندار زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری استان زنجان انجام شده است، گفت:با سرمایه گذاران بزرگی در حال مذاکره هستیم ، مجوز صنایع برای استان زنجان با همراهی چینی ها بزودی کلید خواهیم زد.
وی افزود: اطلس سرمایه گذاری برای استان زنجان در حال تدوین بوده که دارای ایرادات بسیاری بوده است که در حال تکمیل است.
دکتر افشارچی افزود: برای فرودگاه زنجان در حال برنامه ریزی هستیم ، ولی تا زمانی که به اتمام نرسانیم رسانه ای نخواهد شد.
وی اظهار داشت:استان زنجان در زمینه دانش بنیان متاسفانه پیشرو نبوده است.
دکتر افشارچی گفت: تعداد شرکت های دانش بنیان ۹۵ شرکت می باشد این در حالی است که از برخی استان ها بیشتر است.
استاندار زنجان با اشاره به اشتغال، تصریح کرد: در سه ماهه آینده ۳عدد کارخانه راه اندازی خواهیم کرد که در زمینه اشتغال مفید واقع خواهد شد.
دکتر افشارچی با اشاره به اینکه شاخص گرانی تورم می باشد و استان زنجان رتبه۲۹را به خود اختصاص داده است، افزود: کمبود زمین باعث گرانی مسکن می باشد این در حالی است که برای رفع این مشکل زمینی هزار هکتاری بدون دخالت دلالان خریداری شده است که در پایین آمدن قیمت زمین تاثیر خواهد داشت.
استاندار زنجان با اشاره به شهرستان های ابهر، هیدج و صایین قلعه، گفت:شهرداران توسط شورا های شهر های فوق معرفی شدند و در حال بررسی است که بزودی مشخص خواهد شد.
استاندار زنجان با اشاره به فضای اجتماعی گفت: از شبکه های اجتماعی به درستی استفاده نمی شود؛ مثل انجمن اولیا و مربیان، کانون مساجد.
وی با اشاره به مسمومیت دانش آموزان در مدارس، افزود: نیروی انتظامی بصورت غیر محسوس در شرایط مسمومیت های دانش آموزی اخیر در حال آماده باش بودند؛ تمامی دانش آموزان در روز اول مسمومیت مرخص شدند و کسی بستری نماند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه عزل مدیران دستگاه ها در اختیارات استاندار نیست، گفت: کنار گذاشتند مدیر اداره استاندار بر اساس صلاحدید بالا دستی خود سازمان می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا