پزشکی و سلامت

تمایز شغل پرستاری در سختی کار می باشد

سختی کار پرستاری یکی از وجوه تمایز شغل پرستاری با سایر مشاغل است که قطعا اجر کار سخت در نزد خداوند بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در آیین گرامیداشت روز پرستار،، از آغاز افزایش تعرفه خدمات پرستاری خبر داد و گفت: خوشبختانه افزایش تعرفه خدمات پرستاری آغاز شده و این، نقطه مثبتی برای شروع حرکت به سمت شرایط ایده‌آل است.

دکتر محسن افشارچی  با ابرار خرسندی از اقدامات مثبت در راستای فراهم کردن شرایط ایده آل در بخش پرستاری افزود: به عنوان نفر اول سیستم اجرایی استان، نسبت به پرستاران احساس دِین می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه ناکارآمدی‌های نقطه‌ای موجود در سیستم اجرایی باید علاج شود، تصریح کرد: یکی از این ناکارآمدی‌ها، مدیون بودن به خدمتگزاران عرصه‌های مختلف از جمله پرستاران است که ما با جدیّت پیگیر موضوع هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه سهم استان از مالیات بر ارزش افزوده سلامت به طور کامل پرداخت شده است، گفت: با توجه به نقشی استان در توسعه کشور، باید به تناسب از بهره‌مندی بیشتری برخوردار باشد و سیستم اجرایی و نمایندگان استان این موضوع را دنبال می‌کنند.

افشارچی سختی کار پرستاری را یکی از وجوه تمایز شغل پرستاری با سایر مشاغل عنوان کرد و افزود: قطعا اجر کار سخت در نزد خداوند بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط با بیمار یا به عبارت دیگر کشیدن ناز بیمار، یکی دیگر از خصوصیات شغل پرستاری است که در ارتقاء معنوی پرستاران بسیار تاثیرگذار است.

این مسئول شغل پرستاری را غبطه‌برانگیز توصیف کرد و افزود: امیدواریم سختی کار و زحمات پرستاران در دنیا و آخرت ماجور باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا