سیاسی و اجتماعی

برگزاری رزمایش ثامن در زنجان

معاون فرهنگی سپاه استان زنجان به تشریح برنامه های روز دوم هفته بسیج امسال در استان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه روز سوم هفته بسیج امسال با عنوان بسیج؛مظهر مردم سالاری و ایران قوی و مستقل می باشد،گفت:بسیج به‌عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب نسبت به گام اول در مرحله بسیار خطیر و راهبردی‌تری قرار دارد.
وی افزود: بر اساس تدبیری که رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم فرمودند تکامل و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی در این مرحله باید تحقق یابد، تحقق همه اهداف عالیه ملت بزرگ ایران در گام دوم منوط به این اصل مهم یعنی حضور مردم در صحنه‌های نقش‌آفرینی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.
فریدون رحیم پور در ادامه به برنامه های چهارمین روز از هفته بسیج ۱۴۰۱ اشاره و خاطرنشان کرد:برگزاری نشست های تبیینی با حضور رزمندگان و پخش از رادیو و تلویزیون،برگزاری رزمایش ثامن و نقد کتاب آن روزها(خاطرات آزاده سرافراز دکتر واحدی پور)نمونه ای از برنامه های این روز می باشد.
معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان ادامه داد:تجلیل از بسیجیان(فرمانده پایگاه، سرمربی، مربی)،برگزاری نشست های وبیناری واجرای گشتهای رضویون برای امنیت پایدار محله ها توسط پایگاه های مقاومت بسیج از دیگر برنامه های چهارمین روز از هفته بسیج در زنجان است.
وی در پایان یادآور شد:تمامی برنامه ها حول محور جهاد تبیین برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا