اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

رزمایش نوروزی نماد عزم پلیس برای سفری ایمن

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سردار طراقیه در حاشیه رزمایش نوروزی پلیس و دستگاههای امدادرسان با اشاره به اینکه خواستار همراهی مردم با پلیس در برگزاری مراسم بی خطر چهارشنبه آخر سال شد و گفت: با تدابیر پلیس و مدیریت خود مردم میتوان این مراسم را با شادی و نشاط هرچه بیشتر و فارغ از هیجانات برگزار کرد.
طراقیه همچنین از تامین امنیت و آرامش مردم خصوصا کودکان ، سالمندان و بیماران سخن گفته و اظهار داشت: تمام دغدغه ما در روزهای پایانی سال آرامش هرچه بیشتر مردم است و مسلما” پلیس با مخلان نظم که جان و مال مردم را به مخاطر بیندازند برخورد قانونی خواهد کرد.
رزمایش نوروزی نمادی از عزم جدی پلیس برای سفری ایمن
فرمانده انتظامی استان زنجان در بخشی دیگر از سخنان خود به رزمایش نوروزی پرداخته و گفت: این رزمایش نمادی از عزم جدی پلیس و دیگر ارگانهای خدمات رسان برای سفری ایمن است.
گفتنی است سردار طراقیه در بخش پایانی این مصاحبه تلویزیونی به استقرار و فعال بودن بیش از ۲۰۰ تیم پلیس راه و دستگاههای امدادی و خدمات رسان در نقاط حادثه خیز جاده ها اشاره کرده و گفت در صورت مشاهده تخلفات حادثه ساز برابر قانون وسایط نقلیه شخص خاطی تا پایان تعطیلات نوروز توقیف و راننده به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا