اقتصاد

کشف یک میلیون و ۸۴۶ عدد انواع مواد محترقه

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه اولویت اصلی پلیس حفظ آرامش و نشاط مردم است، ازافزایش کشفیات مواد محترقه از ابتدای سال به تعداد یک میلیون و ۸۴۶ هزار عدد خبر داد.
سرهنگ حمیدرضا قدیمی در خصوص افزایش کشفیات مواد محترقه در سالجاری  بیان داشت : پلیس مخالف شادی مردم نیست و در چهارشنبه آخر سال با مزاحمت های خیابانی برخورد قاطعی خواهد کرد.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی پلیس استان زنجان ، یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۵۰ عدد انواع مواد محترقه و ۹۰۰ کیلو گرم پیش ساز مواد محترقه کشف شده است. 
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۸ نفر از عاملان فروش و حمل مواد محترقه دستگیر و تحویل مرجع قضایی شده اند.
سرهنگ قدیمی امنیت مردم و خانواده ها را خط قرمز پلیس دانست و گفت: سود جویان و کسانی که بخواهند آسایش شهروندان را سلب کنند پلیس با قاطعیت و برابر مقررات با آنان برخورد میکند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان به آمادگی کارکنان پلیس برای ماموریت های چهارشنبه آخر سال و نوروز اشاره و بیان داشت: هدف پلیس ایجاد فضایی امن و آرام برای عموم شهروندان است و تحت هیچ شرایطی به عده ای هنجارشکن اجازه خودنمایی نمی دهد که به بهانه شادی ، آسایش را از دیگران سلب کند.
 سرهنگ قدیمی در پایان افزود: پلیس با هم افزایی دیگر دستگاههای مرتبط و اقشار مختلف مردم و هماهنگی مقام قضایی ، با کسانی که موازین قانونی را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا