اخبار ویژهدین و مذهب

کانون های مساجد شبکه مهم ارتباطی با مردم است

کانون های مساجد یکی از مراکزی است که می تواند به عنوان شبکه اجتماعی و ارتباطات چهره به چهره با مردم به ما کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان، در دیدار با مدیران و فعالان کانون های مساجد استان، با بیان اینکه چون کانون های مساجد، وابسته به مسجد بوده و دلبسته نظام هستند، به عنوان شبکه اجتماعی قوی می توانند، کارهای بزرگی انجام دهند.
دکتر محسن افشارچی، از کانون های مساجد یک شبکه اجتماعی موثر در جامعه نام برد و افزود: تمام فعالیت های فرهنگی و هنری در مسجد به نماز ختم شود.
وی با اشاره به اینکه زیبایی های تلاوت قرآن موجب درک مفاهیم آن می شود تاکید کرد: در مورد کانون ها فرهنگی هنری مساجد نیز این تمثیل صدق می کند چون در آنجا نیز کلاس های متنوعی برگزار می شود و می توان گفت که کانون ها دری برای ورود به مساجد هستند.
استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود این است که امور، بصورت حاکمیتی انجام می گیرد، گفت: درموضوع مسمومیت های دانش آموزان همه انتظار دارند که مشکل از سوی حاکمیت حل شود و با وجود همه تلاش های ما، اگر بتوانیم از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان استفاده کنیم، قطعا این مشکل زودتر حل خواهد شد.
دکتر افشارچی با اشاره به اینکه ما از ظرفیت مردمی غفلت کردیم و باید کارها را به سمت مردمی شدن هدایت کنیم، افزود: کانون های مساجد یکی از مراکزی است که می تواند به عنوان شبکه اجتماعی و ارتباطات چهره به چهره با مردم به ما کمک کند.
وی کار مدیران کانون ها را خطیر عنوان کرد و گفت: زیبایی های هنری دری برای ورود بچه ها به مساجد است و این برنامه‌ها باید به برپایی نماز بچه ها در مسجد ختم شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا