سیاسی و اجتماعی

امدادرسانی به ۶۷۹ مسافر گرفتار در برف و کولاک

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر از شامگاه گذشته تا بامداد امروز برای ۶۷۹ سرنشین ۲۵۲ خودروی گرفتار در برف و کولاک جاده های این استان امدادرسانی کردند.
دکتر سید قاسم موسوی افزود: با وقوع کولاک و بارش سنگین برف از شامگاه گذشته، ۱۵ تیم عملیاتی با ۶۸ نجاتگر مسافران و خودروهای گرفتار در برف و کولاک را جابجا و به نقاط امن منتقل کردند و رهاسازی خودروها را انجام دادند.
وی تاکید کرد: ۳۴ نفر از مسافران در مساجد و پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان اسکان اضطراری داده شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای این مسافران ۳۲ تخته پتو و سه کیلو خرما توزیع شد.
موسوی اظهارداشت: تیم های عملیاتی از آزادراه و جاده ترانزیت زنجان – تبریز، پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب در آزادراه زنجان – قزوین، تیم کوهستان در جاده تهم، لولک آباد ماهنشان، پایگاه امداد و نجات جاده ای در شهرستان ایجرود، پایگاه امداد و نجات در عوارضی زنجان – قزوین، پست های موقت امداد و نجات طرح زمستانی در گردنه های قلی کندی و خانچایی در سه عملیات امدادرسانی های بیان شده را انجام دادند.
موسوی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات امدادی طرح زمستانی هلال احمر این استان در ۱۱ پایگاه و ۶ پست امداد و نجات جاده ای استان انجام می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.
موسوی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا