اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

برگزاری جشنواره گفتمان خدمت در حسینیه عاشقان ثارالله

در راستای تبیین دستاوردها، اقدامات و فعالیت‌های گروه های جهادی فعال در حوزه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به اقشار نیازمند به ویژه مناطق محروم اولین جشنواره استانی گفتمان خدمت از 21 تا 23 اسفندماه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه هماهنگی جشنواره گفتمان خدمت گفت: در راستای تبیین دستاوردها، فعالیت‌های گروه های جهادی فعال در حوزه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به اقشار نیازمند به ویژه مناطق محروم اولین جشنواره استانی گفتمان خدمت با همکاری دستگاه‌های فعال در این بخش و با محوریت کمیته امداد از ۲۱ تا ۲۳ اسفندماه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تببین افزود: تلاش میشود با تشریح فعالیت گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری و تشکل های تبلیغی اقدامات موثری در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین به صورت عملیاتی برداشته شود.

صالحی با تأکید بر شکل‌گیری یک گفتمان واحد در حوزه محرومیت زدایی بیان کرد: بهره گیری از ظریت مراکز نیکوکاری در جشنواره گفتمان خدمات به عنوان تشکل های مردمی تحت نظارت این نهاد که از ظرفیت بالایی در ارائه خدمات وجمع آوری کمک های مردمی برخوردارند از برنامه های این نهاد در برگزاری جشنواره گفتمان خدمت است.

صالحی با اشاره به اینکه جشنواره گفتمان خدمت ویژه مراکز نیکوکاری، تشکل ها و فعالان تبلغی اجرا می شود، ادامه داد: اجرای طرح‌های بدیع و نو برای تبیین بهتر خدمات ارائه شده برپایی میز خدمت، برپایی غرفه اشتغال و فروش محصولات مددجویان؛ برپایی نمایشگاه خدمات ارائه شده و ارائه مشاوره حقوقی به عنوان بخشی از خدمات از برنامه های پیش بینی شده در این بخش است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا