اقتصاد

ساخت راه‌های روستایی با اولویت روستاهای بالای ۲۰ خانوار

رئیس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، توسعه روستاها را در گروه آسفالت و قابل تردد شدن راه‌ها و مسیرهای روستایی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رسول آدمی با عنوان این مطلب که توسعه روستاها در گرو آسفالت و قابل تردد شدن راه‌ها و مسیرهای روستایی است، گفت: در حوزه احداث راه‌های روستایی کارهای خوبی صورت گرفته که امیدواریم در سال ۱۴۰۲ نیز طول بیشتری را برای تردد راحت‌تر روستائیان آسفالت و آماده بهره‌برداری کنیم.
وی با بیان اینکه شرایط راه‌ها باید به نحوی مناسب شود که روستاییان بتوانند تولیدات خود را در کمترین زمان و با حداقل هزینه به بازار مصرف برسانند، افزود: امیدواریم در اعتبارات سال ۱۴۰۲ نگاه ویژه‌ای به مقوله راه‌های روستایی شود تا بتوانیم مسیرهای باقی‌مانده که در حدود ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی است، روسازی کنیم.
آدمی با اشاره به اولویت‌بندی ساخت ۳۵۰ کیلومتر راه برنامه‌ریزی شده، توضیح داد: اولویت در نظر گرفته شده برای ساخت راه‌های روستایی با روستاهای بالای ۲۰ خانوار است که شامل ۶۰ روستا می‌شود.
وی با بیان اینکه همچنین روستاهای دارای تولیدات دامی و کشاورزی نیز در اولویت برنامه‌ریزی برای ساخت این ۳۵۰ کیلومتر راه قرار دارند، تصریح کرد:‌ تحقق همه این برنامه‌ها در گروی اعتباراتی است که تخصیص داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا