اقتصاداخبار ویژه

رشد ۷۰ درصدی وصول مالیات در زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان امور مالیاتی در سفر به زنجان در جلسه بررسی مشکلات فعالان اقتصادی استان زنجان در حوزه مالیاتی با تاکید بر اینکه این استان امسال عملکرد مطلوبی در حوزه وصول مالیات داشته است گفت نقش و تلاش‌های دکتر محسن افشارچی مقام عالی دولت در استان و مجموعه مدیران در رشد ۷۰ درصدی وصول مالیات استان قابل تقدیر است.
دکتر داود منظور، با بیان اینکه این میزان رشد در استان بیش از رشد کل کشور است افزود: منابع مازادی که ایجاد می شود به عنوان درآمد مازاد به خود استان اختصاص می یابد.
وی اظهار داشت: پیش بینی می‌کنیم ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان از این محل به استان اختصاص پیدا کند، که امیدواریم برای سال بعد نیز مالیات ها را با شیب ملایم شناسایی و وصول کنیم و البته نگرانی خاصی هم در این باره نداریم.
رئیس امور مالیاتی کشور از انتقال پرونده ۲ هزار و ۲۵۰ واحد تولیدی از تهران به استان‌ها خبر داد و افزود: این تعداد واحد تولیدی و صنعتی در کل کشور، براساس تبصره ۶ قانون بودجه، شناسایی شده که باید پرونده های آنها طبق محل فعالیت به همان استان منتقل می‌شد که انجام شد.
منظور تعداد واحدهایی که پرونده آنها به زنجان انتقال پیدا کرد را حدود ۲۱ واحد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر پرونده ای برای انتقال به استانها باقی نمانده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا