علم و فناوری

تصویب لغو دریافت حق اشتراک در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت مخابرات ایران

مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده شرکت مخابرات ایران، شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲برگزار و پس از بررسی های لازم در مورد دستورجلسه، لغو دریافت حق اشتراک به تصویب مجمع رسید.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و بر اساس اطلاعیه رسمی هیئت مدیره این شرکت، مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران (سهامی عام) با دستور کار “اتخاذ تصمیم در خصوص عدم اخذ هزینه حق الا شتراک ( کان لم یکن شدن مفاد مصوبه مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده مورخه ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران) ” برگزار شد.
در این مجمع عمومی فوق العاده که با حضور دکتر محمودزاده، رییس هیات مدیره، مهندس سلطانی، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره ، معاونین و مدیران شرکت، نمایندگان سهامدار عمده و جمعی از سهامداران حقیقی و با حضور ۶۹/۵۴ درصد سهامداران برگزار شد، دکترمحمودزاده با اشاره به دلایل تصویب این موضوع گفت: تعامل مناسب با ذی نفعان علی رغم زیان مالی وارد بر شرکت و رضایت مندی مشتریان از دلایل اصلی موافقت مجمع عمومی با تصویب لغو دریافت حق اشتراک است.
در ادامه، موضوع “اتخاذ تصمیم در خصوص عدم اخذ هزینه حق الا شتراک” به رای مجمع گذاشته و لغو دریافت حق اشتراک از اول خردادماه ۱۴۰۲ به تصویب مجمع عمومی رسید.
گفتنی است در مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، در ۱۰ فروردین ۱۳۹۸که با حضور نمایندگان دولت، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان خصوصی سازی، هیأت مدیره وصاحبان سهام برگزار شد؛ تصمیم‌گیری درباره دریافت حق اشتراک ماهانه از مشترکین تلفن ثابت مورد بحث و بررسی قرار گرفت . در این مجمع نرخ‌هایی برای حق اشتراک ماهانه از مشترکین تلفن ثابت در بخش‌های روستایی، شهری، مراکز شهرستان‌ها، مراکز استان‌ها، کلان شهرها و تهران در نظر گرفته شد و به تصویب رسید. اما امروزشنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ این موضوع ملغی شد واز اول خرداد ۱۴۰۲ حق الاشتراک از مشترکان دریافت نمی شود.
در حاشیه مجمع فوق العاده امروز، مهندس سلطانی با چندتن از سهامداران حقیقی در مورد موضعات مهم و اساسی شرکت که برای سهامداران و ذی نفعان اهمیت دارد، شخصا گفتگو کرده و از دغدغه های ایشان مطلع شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا