اخبار ویژهاقتصاد

زنجان تا مرز مهران؛ ۷۰۰ هزار تومان

قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین، هماهنگ با کل کشور با توجه به یک سرخالی‌بودن اتوبوس‌ها محاسبه و تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بر همین اساس، قیمت بلیت اتوبوس (VIP) ۲۵نفره از زنجان تا مهران ۷۰۰ هزار تومان، قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۵۸۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۴۷۰ هزار تومان تعیین شده است.
جعفر قزوینیان ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌هایی صورت گرفته، نحوه محاسبه قیمت بلیت با احتساب یک‌سرخالی بودن اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص تدابیر تردد زائرین اربعین حسینی از سایر مرزها عنوان کرد: در مرزهای تمرچین، باشماق، چذابه و خسروی، وسایل حمل‌ و نقل عمومی به سمت نقطه صفر مرزی مستقر می‌شود و زائرین می‌توانند از امروز نسبت به تهیه بلیت از طریق سایت‌‌های اینترنتی و یا به صورت حضوری اقدام کنند.
قزوینیان با اشاره به اینکه طرح ستاد اربعین از ۲۷ مرداد ماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده، روزانه ۹۰ درصد ناوگان اتوبوس استان آماده اعزام به مرزهای مهران هستند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به استفاده از ناوگان سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور تسهیل در ارائه خدمات و رفع مشکل زائران شرکت‌کننده در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و افزود: با تصمیمات اتخاذ شده، دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تعداد اتوبوس، مینی‌بوس و ون‌های در اختیار خود را اعلام کنند تا برنامه‌ریزی لازم در جابه جایی زائرین صورت گیرد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه پویش راهپیمایی اربعین یک پویش کشوری است از زائرانی که تمایل دارند با ماشین شخصی سفر کنند درخواست داریم در حد توان با ظرفیت کامل خودرو و با همراهی زائران دیگر از میان دوستان، اقوام و … نسبت به این سفر اقدام کنند که هم حجم مسافران اتوبوس کاهش یابد و هم مشکلی در خصوص جابه‌جایی مسافران نداشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا