اقتصاداخبار ویژه

ظرفیت های استان زنجان کامل شناخته نشده است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در سفر به زنجان بازدید از کارخانه شیشه زنگان پارس در سلطانیه، بازدید از شرکت سرجین بافت زنجان، بازدید از شرکت سروش رفاه پارسیان(پایانه صادراتی و میدان میوه و تره بار)، بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری و جلسه اطلس سرمایه گذاری استان، سامانه SDI ، ارائه گزارش از شرکت های دانش بنیان و منطقه ویژه اقتصادی استان، جلسه مشترک کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان با کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بازدید از مراحل تکمیل مجمتع گلخانه ای شهر هیدج با حضور استاندار زنجان و اصحاب رسانه می باشد.

گفتنی است، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در بازدید از کارخانه شیشه زنگان پارس در سلطانیه گفت:مدیریت استان، استقبال خوبی از سرمایه گذاری ها دارد که سرمایه گذاری های صنعتی در زنجان هدفمند و بجا است.

محسن کوشش‌تبار با اشاره به اینکه از استان های بسیار بااستعداد کشور است، افزود: هنوز واقعیت ها و ظرفیت های این استان، آنگونه که باید، شناخته نشده است.
لازم به ذکر است، کارخانه شیشه زنگان پارس، با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ میلیون یورو، تولید کننده انواع ظروف شیشه ای است و اشتغال مستقیم فاز اول آن حدود ۳۰۰ نفر است که فاز دوم آن هم در دست اجرا است و قرار است تا تیرماه سال آینده تکمیل شود.

در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در سفر به زنجان سرجین بافت زنجان بازدید  و در جریان روند کار این شرکت قرار گرفت.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا