اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

نمایشگاه بهاره ۱۴ تا ۲۱ اسفند برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: با توجه به همزمانی ماه رمضان با فروردین ماه؛ نمایشگاه بهاره و نمایشگاه ضیافت ادغام شد.
محمد بازرگان با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره همه ساله در ایام پایانی سال برگزار می شود، اضافه کرد: امسال با توجه به اینکه ایام پایانی سال با ماه رمضان مقارن است؛ نمایشگاه بهاره با نمایشگاه ضیافت به صورت مشترک برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه مواد شوینده و اقلام خوراکی در اولویت قرار دارد، افزود: همچنین با جهاد کشاورزی برای توزیع کالا از طریق مباشرین هماهنگی شده است.
رئیس اتاق اصناف زنجان ب اشاره به اینکه نمایشگاه در فضای ۴ هزار متر برگزار خواهد شد، گفت: تعداد غرفه ها هم ۲۵۰ تا ۳۰۰ غرفه خواهد بود.
بازرگان با بیان اینکه در ارتباط با برگزاری نمایشگاه نیز ۳ نفر متقاضی بودند، افزود: در این مناقصه شرکت نمایشگاه های کاسپین برنده شد و خوشبختانه قیمت غرفه در این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه پاییزه ۳۰ درصد کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: کاهش قیمت غرفه قطعا در عرضه کالا به قیمت پایین تر تاثیرگذار خواهد بود و همین امر قدرت خرید مردم را هم افزایش می دهد.
رئیس اتاق اصناف زنجان همچنین از تمهیدات اندیشده شده برای حضور افراد مجوزدار در این نمایشگاه خبر داد و افزود: برای حضور در این نمایشگاه از شرکت کنندگان تضمین گرفته می شود تا کالای دارای کیفیت بالا عرضه کنند.
بازرگان گفت: همچنین هماهنگی لازم با جهاد کشاورزی برای عرضه اقلام اساسی به منظور تامین کالاها صورت گرفته ا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا