پزشکی و سلامت

زنجان، میزبان دوره آموزشی تربیت مربی درجه ۲ هلال احمر کشور

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کمک های اولیه درجه ۲ جمعیت هلال احمر کشور با حضور مربیان ۱۸ استان به میزبانی زنجان توسط ۶ مدرس کشوری برگزار می شود.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، اکرم یاری افزود: این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش و درجه مربیان و تامین مربیان مورد نیاز کشور برای برگزاری دوره های امداد و تربیت مربی درجه سه انجام می شود.
وی یادآوری کرد: شرکت کنندگان در این دوره ۵۰ نفر از مربیان درجه سه ای هستند که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده اند.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تعداد دارای پنج سال سابقه مربی گری و تدریس سالانه ۱۰۰ ساعت را دارند.
یاری ادامه داد: سوابق پژوهشی اعم از کتاب مقاله، ترجمه و تالیف، بولتن و بروشور با سرفصل های کمک های اولیه از دیگر شرایط شرکت کنندگان در دوره آموزشی به شمار می رود.
وی اظهارداشت: این فراگیران سوابق شرکت در عملیات های امداد و نجات را در کارنامه خود دارند.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تعداد از مربیان از ۱۸ استان کشور در این دوره آموزشی شرکت می کنند که بیشترین مربیان شرکت کننده از استان های تهران با ۹ نفر، فارس هشت نفر، اصفهان با پنج نفر و خراسان رضوی نیز با چهار مربی هستند.
یاری تاکید کرد: علاوه بر این استانها، مربیان از استان های مازندران، کردستان، خوزستان، هرمزگان، لرستان، اردبیل، سیستان و بلوچستان، سمنان، کرمان، گیلان، همدان، قزوین، ایلام و قم شرکت کننده در دوره آموزشی تربیت مربی درجه ۲هستند.
گفتنی است، این دوره آموزشی از ۲۰ لغایت ۲۳ آبان ماه در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان زنجان با تدریس ۶ مدرس کشوری و یک ناظر کشوری برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا